تضعیف نیروهای مسلح، مردم را در مقابل اراذل و مجرمین بی پناه می‌کند

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه تضعیف نیروهای مسلح مردم را در مقابل اراذل و مجرمین بی پناه می کند، گفت: همکاران ما در روزهای اخیر در اقصی نقاط کشور با حضور شبانه روزی خود و با تدبیر و شجاعت از امنیت و سلامت مردم دفاع کردند سردارعبدالرضا ناظری صبح امروز ۱۸ […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه تضعیف نیروهای مسلح مردم را در مقابل اراذل و مجرمین بی پناه می کند، گفت: همکاران ما در روزهای اخیر در اقصی نقاط کشور با حضور شبانه روزی خود و با تدبیر و شجاعت از امنیت و سلامت مردم دفاع کردند

سردارعبدالرضا ناظری صبح امروز ۱۸ مهرماه در مراسم رژه یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: ماموریت های یگان ویژه در فراجا ماموریت های خطیر، پیچیده، تخصصی و با نهایت تفکر، تدبیر و شجاعت توام است.

وی افزود: همرزمان ما به دلیل اینکه در صحنه ها با مردم سر و کار دارند و بعضا موج سواری اشرار، منافقین و معاندین را در صحنه ها شاهد هستیم، باید نیروهای شجاع و در عین حال با تدبیر در لحظه باشند که اگر غیر از این باشد خسارت هایی به بار آورده و ماموریت آن ها را خدشه دار می کند.

ناظری با اشاره به نقش آفرینی های یگان ویژه در عرصه های مختلف تصریح کرد: ماموریتی در فراجا وجود ندارد که یگان ویژه در کنار همکارانشان در پلیس های تخصصی اجرای ماموریت نکند و در همه طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی که محور اصلی عملکرد ما در طول سال است، یگان ویژه حضور دارند و در همه ماموریت ها و مناسبت های ملی و مذهبی نقش آفرینی می کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در ماموریت اربعین و رزمایش عظیم حسینی یگان ویژه محور اصلی در مرزها برای تامین نظم و امنیت بیش از ۴ میلیون زائرامام حسین علیه السلام بود.

وی با اشاره به نقش آفرینی یگان ویژه در تامین امنیت مسابقات فوتبال اظهار کرد: ماموریت ذاتی یگان ویژه در دفاع از آرامش مردم، تامین نظم و انضباط و در فتنه های مختلف که از اول انقلاب فتنه های استکبار و صهیونیست کم نبوده، دفاع از امنیت بوده و در روزهای اخیر که همه معاندین، سلطنت طلب ها و منافقین پای کار آمده و با یک بهانه آشوب گری را در جامعه ما رقم زدند، این یگان مقتدر به صحنه آمد.

ناظری با بیان اینکه تضعیف نیروهای مسلح مردم را در مقابل اراذل و مجرمین بی پناه می کند، گفت: همکاران ما در روزهای اخیر در اقصی نقاط کشور با حضور شبانه روزی خود و با تدبیر و شجاعت از امنیت و سلامت مردم دفاع کردند.

وی تصریح کرد: یگان ویژه در حوادث و بلایای طبیعی، یار و یاور مردم گرفتار است و یگان ویژه محدود به کرمان نیست و در بسیاری از ماموریت ها آماده جانفشانی و حضور در نقاط مختلف کشور است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: هر جا از ایران اسلامی نیاز باشد، دلاوران یگان ویژه نقش آفرینی می کنند و امروز با همرزمان عزیزمان عهد می بندیم برای آرامش و آسایش مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و جانمان را فدای امنیت و آرامش مردم می کنیم.

انتهای پیام




تضعیف نیروهای مسلح، مردم را در مقابل اراذل و مجرمین بی پناه می‌کند

منبع: ایـسنا
? تضعیف نیروهای مسلح، مردم را در مقابل اراذل و مجرمین بی پناه می‌کند