تصادف در محور گردشگری جیرفت – دلفارد ۳ کشته بر جای گذاشت

فت فتو/کرمان فرمانده پلیس راه جنوب کرمان از یک فقره تصادف در محور جیرفت-دلفارد خبر داد که سه کشته بر جای گذاشته است. سرهنگ”علی اکبر سنجری” در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: بر اثر برخورد یک کامیون با پژو سواری در  محور جیرفت-دلفارد سه نفر در دم جان باختند. وی علت این […]

فت فتو/کرمان فرمانده پلیس راه جنوب کرمان از یک فقره تصادف در محور جیرفت-دلفارد خبر داد که سه کشته بر جای گذاشته است.

سرهنگ”علی اکبر سنجری” در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: بر اثر برخورد یک کامیون با پژو سواری در  محور جیرفت-دلفارد سه نفر در دم جان باختند.

وی علت این حادثه را نقص در ترمز کامیون اعلام کرد و افزود: متأسفانه دو نفر از سرنشینان پژو اعضای یک خانواده بودند که جان خود را از دست دادند.

سنجری در پاسخ به چرایی تردد کامیون ها در محور گردشگری جیرفت – دلفاردگفت: هیچ قانونی برای جلوگیری از تردد کامیون ها در این محور نیست مگر اینکه مصوبه ای مبنی بر ممنوعیت تردد کامیون ها توسط شورای تامین شهرستان  صادر شود.

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان از مشکلات عدیده در ایام تعطیل به خصوص (پنجشنبه و جمعه) در این محور خبرداد و اظهار کرد: با توجه به اینکه بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان در ایام تعطیلات تردد کامیون ها ممنوع است باز گزارشات این منع تردد به ناجا ارسال شده است.

وی گفت: در سطح کشور محورهای مواصلاتی با شرایط بدتری وجود دارند که شورای ترافیک کشور نمی تواند چنین مصوبه ای را داشته باشد و باید دادستان و شورای تامین ورود کنند.

سنجری تنها راهکار مدیریت محور گردشگری جیرفت – دلفارد را نحوه رانندگی و اطمینان از عدم نقص فنی وسایل نقلیه عنوان کرد و افزود: متاسفانه علت این حادثه دلخراش نقص در ترمز کامیون است اما علی رغم اینکه پلیس راه بیشترین توان خود را برای کنترل ترافیک دراین محور به کار می گیرد باز شاهد حوادث دلخراشی هستیم.

فرمانده پلیس راه جنوب کرمان ورود شورای تامین را به این موضوع خواستار شد و گفت: برای جلوگیری از چنین حوادثی باید در  این محور تردد کامیون ها ممنوع شود و در صورت ضرورت طبق هماهنگی و در ساعات خلوت تردد کنند.

انتهای پیام




تصادف در محور گردشگری جیرفت – دلفارد ۳ کشته بر جای گذاشت

منبع:ایـسنا
? تصادف در محور گردشگری جیرفت – دلفارد ۳ کشته بر جای گذاشت