تشدید نظارت پلیس راه و عموم مردم بر ناوگان مسافربری از طریق سامانه پیامکی

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: نظارت پلیس راه و عموم مردم بر عملکرد ناوگان مسافربری از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ با جدیت بیشتری انجام می شود. به گزارش راه ارمان سرهنگ”علی رضایی”گفت: طرح کنترل وسایل نقلیه مسافربری با حضور ماموران در پایانه های مسافربری و همچنین پایش محسوس و نامحسوس ماموران در سطح جاده ها و […]

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: نظارت پلیس راه و عموم مردم بر عملکرد ناوگان مسافربری از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ با جدیت بیشتری انجام می شود.

به گزارش راه ارمان سرهنگ”علی رضایی”گفت: طرح کنترل وسایل نقلیه مسافربری با حضور ماموران در پایانه های مسافربری و همچنین پایش محسوس و نامحسوس ماموران در سطح جاده ها و پایش دوربین های کنترل تخلفات انجام می شود.

وی افزود: در این رابطه عموم مردم و مسافران هم می توانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۰و یا سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰از طریق ارسال پیامک شماره پلاک وسیله نقلیه، کیفیت رانندگی راننده وسیله نقلیه مورد نظر را گزارش دهند و پلیس را در اجرای هر چه بهتر ماموریت ها کمک کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان خاطرنشان کرد: تخلفاتی مانند سرعت و سبقت غیر مجاز ،استفاده از شاگردان فاقد صلاحیت به عنوان راننده، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی از جمله مواردی است که پلیس به صورت ویژه با این گونه تخلفات برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ تاج الدینی 




تشدید نظارت پلیس راه و عموم مردم بر ناوگان مسافربری از طریق سامانه پیامکی

منبع:آرمـان
? تشدید نظارت پلیس راه و عموم مردم بر ناوگان مسافربری از طریق سامانه پیامکی