ترویج مکتب و ابعاد شخصیتی سردار دل‌ها ضروری است

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: وظیفه ما ترویج مکتب حاج‌قاسم و معرفی ابعاد شخصیتی وی به آحاد جامعه است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ و به نقل از دقیانوس؛ ناصر بهروز  حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به مردم شهید پرور و ولایت‌مدار استان کرمان تسلیت گفت و افزود: دشمن […]

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: وظیفه ما ترویج مکتب حاج‌قاسم و معرفی ابعاد شخصیتی وی به آحاد جامعه است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ و به نقل از دقیانوس؛ ناصر بهروز  حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به مردم شهید پرور و ولایت‌مدار استان کرمان تسلیت گفت و افزود: دشمن تحمّل جهان‌گیر شدن مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ندارد و با شنیع‌ترین روش به فرهنگ امام حسین (ع) حمله می‌کند، کودک و زن می‌کشد، تا مردم را بترساند و درحالی که نمی‌داند این مردم ملّت امام حسین (ع) و عاشق شهادت هستند و این خون‌ها باعث رشد جریان و مکتب امام حسین (ع) می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: دشمنان ما معنای اعتقاد به فرهنگ امام حسین (ع) در دل ملّت امام حسینی را درک نمی‌کنند و همین موضوع موجب اشتباه محاسباتی دشمن می‌شود.

وی عنوان کرد: مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب حسین ابن علی (ع) و یاران با وفای آن حضرت است که امروز فرهنگ نجات‌بخش ملّت‌ها و راه رهایی انسان‌ها است.

 بهروز تصریح کرد: ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آن‌چنان گسترده است که مقام معظّم رهبری مدظله‌العالی از آن به عنوان مکتب نام می‌برند.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: همه صفات و ویژگی‌های خوب در شخصیت حاج قاسم عزیز جمع شده است که این صفات بسیار با عظمت هستند.

وی بیان کرد: اقدامات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌هایی همچون از خودگذشتگی، ایثار در عمل و اخلاص، نمونه بارزی از شخصیت کم‌نظیر و بی‌نظیر او است.

 بهروز ابراز کرد: ثمره ۴۰ سال مجاهدتِ حاج‌قاسم در راه خداوند متعال و درمیدان بودن، رسیدن به درجه رفیع شهادت است.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به گستردگی ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مطرح کرد: همه ما باید ادامه راه مکتب و گفتمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

وی تصریح کرد: حاج قاسم نمونه واقعی ذوب در ولایت و ولایتمداری است و مردم دیار سلیمانی نیز همیشه حرکت در مسیر ولایت را در تمام برهه‌های نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند.

بهروز اذعان کرد: همه آحاد مردم جامعه به عنوان سربازان و رهروان مکتب‌سلیمانی با تأسی از سیره سیدالشهدای مقاومت در میدان‌های مختلف در میدان ولایتمداری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش‌قدم باشند و باید تلاش کنند جزء انتشاردهندگان مکتب الهی و ولایی حاج‌قاسم باشند.

انتهای خبر/ امیری




ترویج مکتب و ابعاد شخصیتی سردار دل‌ها ضروری است

منبع:آرمـان
? ترویج مکتب و ابعاد شخصیتی سردار دل‌ها ضروری است