ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در نرم افزار "پلیس من"

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با نصب اپلیکیشن پلیس من دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت ترخیص وسایط نقلیه نخواهید داشت. سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: به منظور تسریع در ارائه خدمات، ارتقاء رضایت مندی، اصلاح و ساماندهی فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و حذف تشریفات زاید و کاهش هزینه‌ها می‌توان به صورت […]

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با نصب اپلیکیشن پلیس من دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت ترخیص وسایط نقلیه نخواهید داشت.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: به منظور تسریع در ارائه خدمات، ارتقاء رضایت مندی، اصلاح و ساماندهی فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و حذف تشریفات زاید و کاهش هزینه‌ها می‌توان به صورت اینترنتی ترخیص وسایل نقلیه را انجام داد.

او می‌گوید: با توجه به قرار گرفتن در ماه ضیافت الهی و تسهیل خدمات به هموطنان در ماه مبارک رمضان، پلیس با حذف تشریفات اداری و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش‌های مختلف، این فرصت را از طریق اینترنت برای شهروندان مهیا ساخته است.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت بازار “اپلیکیشن پلیس من” را دریافت و از خدمات پلیس بهره‌مند شوند.

سرهنگ خوشوقت شهروندان با نصب و عضویت در این اپلیکیشن به راحتی می‌توانند برخی امور پر کاربرد مانند، استعلام و پرداخت خلافی اتومبیل یا موتورسیکلت، ترخیص خودرو، نوبت دهی، استعلام گواهینامه، نمره منفی و… را بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت آنلاین انجام دهند.

در پایان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان برخی از تسهیلات این طرح را به شرح ذیل اعلام کرد:
فراهم کردن شرایط تقسیط جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله.
امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث با اخذ تعهد.
هماهنگی با شرکت‌های بیمه در بخشودگی جریمه دیرکرد تمدید و تقسیط خرید بیمه
ترخیص وسایل نقلیه با ارائه مدارک مالکیت توسط مالک یا وکیل وی در صورت نداشتن قبض پارکینگ.
* ترخیص وسایل نقلیه توسط مالک یا متصرف قانونی با ارائه و احراز اصالت مدارک وسیله نقلیه و مدارک هویتی مراجعه کننده.

فت فتو کرمان کرمان




ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در نرم افزار "پلیس من"

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در نرم افزار "پلیس من"