عبور پوشش گاز شهری استان کرمان از میانگین کشوری

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم، درصد تحت پوشش شهری استان کرمان به عدد ۹۹.۵ درصد و بیش از میانگین کشوری رسیده است. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«نذیر کرمان»؛ محمدرضا سلیمانی امروز ۲۶ اردیبهشت‌ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: از ۸۴ شهر استان کرمان در […]



مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم، درصد تحت پوشش شهری استان کرمان به عدد ۹۹.۵ درصد و بیش از میانگین کشوری رسیده است.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«نذیر کرمان»؛ محمدرضا سلیمانی امروز ۲۶ اردیبهشت‌ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: از ۸۴ شهر استان کرمان در حال حاضر به ۸۱ شهر گازرسانی شده و دو شهر نیز در دست اجراست و یک شهر دیگر در مرحله انتخاب پیمان‌کار اجرایی قرار دارد.

به گفته وی سه شهر جبال بارز، علی‌آباد ارزوئیه و ده‌کهان با ۳ هزار و ۵۵۸ خانوار در سال گذشته از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: هم اکنون ۹۹.۵ درصد از جمعیت شهری استان کرمان تحت پوشش شبکه گاز قرار دارند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۴ هیچ شهری در استان بدون گاز نباشد.
 
وی گفت: تلاش ما در شرکت گاز استان این است تا با فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم و انتقال گاز به مناطق مختلف، در راستای توزیع عادلانه گاز گام‌های مؤثری برداریم.

منبع:ایسنا

 
انتهای خبر/م


عبور پوشش گاز شهری استان کرمان از میانگین کشوری

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? عبور پوشش گاز شهری استان کرمان از میانگین کشوری