کشاورزان ۴ ماه از پرداخت هزینه برق نیروگاه های خورشیدی معاف هستند

کرمان-معاون وزیر نیرو گفت: کشاورزانی که تا ۸۰ درصد مصرف برق خود را از انرژی تجدیدپذیراستفاده کنند از پرداخت هزینه برق چهار ماه معاف هستند. به گزارش نذیر کرمان، محمود کمانی، ظهر چهارشنبه در حاشیه همایش “کرمان آید کس ۲۰۲۴” گفت: شهرک‌های صنعتی که ۳۵ درصد نیاز مصرفی خود را از طریق احداث نیروگاه‌های تجدید […]



کرمان-معاون وزیر نیرو گفت: کشاورزانی که تا ۸۰ درصد مصرف برق خود را از انرژی تجدیدپذیراستفاده کنند از پرداخت هزینه برق چهار ماه معاف هستند.

به گزارش نذیر کرمان، محمود کمانی، ظهر چهارشنبه در حاشیه همایش “کرمان آید کس ۲۰۲۴” گفت: شهرک‌های صنعتی که ۳۵ درصد نیاز مصرفی خود را از طریق احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر تأمین کنند، مشمول محدودیت برق در تابستان نخواهند شد.

وی در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: مجوز واگذاری زمین برای حدود ۲۰۰۰ مگاوات برق به کرمان داده شده است و تمام استعلامات برای احداث نیروگاه خورشیدی به غیر از محیط زیست حذف شده است.

وی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی جهت تسهیل کارها برای مردم ایجاد شده افزود: قیمت زمین برای نیروگاه خورشیدی نباید زیاد باشد.

کمالی با بیان اینکه شهرک‌ها باید بر اساس ظرفیت هر منطقه احداث شود، گفت: کشاورزانی که تا ۸۰ درصد برق خود را از انرژی تجدید پذیر استفاده کنند، از پرداخت هزینه مصرف کل برق چهار ماه آن معاف هستند، اما میزان استخراج آب باید مطابق پروانه باشد.

کد خبر ۶۱۰۷۶۲۷


کشاورزان ۴ ماه از پرداخت هزینه برق نیروگاه های خورشیدی معاف هستند

منبع: مــهر
? کشاورزان ۴ ماه از پرداخت هزینه برق نیروگاه های خورشیدی معاف هستند