تدوین سند راهبردی امنیت استان کرمان در کشور کم‌نظیر است

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کرمان گفت‌: مقوله‌هایی چون سازمان‌دهی اتباع، سوخت و رفع موانع تنش آبی از مهمترین موضوعاتی است که سند راهبردی برای آن‌ها تدوین شده و در حال اجراست. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان برگزار شد. ‌ عبدالرضا ناظری فرمانده […]

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کرمان گفت‌: مقوله‌هایی چون سازمان‌دهی اتباع، سوخت و رفع موانع تنش آبی از مهمترین موضوعاتی است که سند راهبردی برای آن‌ها تدوین شده و در حال اجراست.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان برگزار شد. ‌

عبدالرضا ناظری فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کرمان گفت‌‌: در دنیا متحول‌ترین بخش جامعه پلیس و بخش امنیت است و ارتباط مردم با این قشر بسیار خوب است. 

وی افزود: پلیس برای رسیدن به جامعه‌ای مطلوب بسیار تلاش کرده است و امروز مرزهای بین مردم جامعه و قشر حافظ امنیت برداشته شده است و اکنون مردم پلیس  را از خود می‌دانند.

 ناظری تاکید کرد‌: سند راهبردی امنیتی تدوین شده که در کشور کم‌نظیر است و موضوعات مختلف استان در آن مورد بررسی قرار گرفته است. 

 فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کرمان ادامه داد‌: سند راهبردی ابتکاری استان کرمان در موضوعات مختلف از خرد تا کلان تبدیل تحریم به فرصت است. 

وی اذعان کزد: این سند استان را در حوزه کویر می‌تواند تبدیل به یک فرصت کند، مقوله‌هایی چون سازمان‌دهی اتباع، سوخت و رفع موانع تنش آبی از مهمترین موضوعاتی است که سند راهبردی برای آن‌ها  تدوین شده و در حال اجراست.

ناظری به چهار دهه خدمت خود، اشاره کرد و گفت: با توسل به ائمه‌اطهار خدمتگذار مردم و جامعه  بودیم،  و در تمامی فعالیت‌ها  از اصول خدمتگذاری‌ام اهمیت به حقوق شهروندی و مردم عزیز کرمان بوده است. 

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: قدردان لطف سردار رادان هستیم اما چنانچه خداوند مصلحت  قرار دهد در سنگری دیگر خدمت‌رسان مردم سیرجان و بردسیر خواهیم بود. 

انتهای خبر/طهماسبی

 




تدوین سند راهبردی امنیت استان کرمان در کشور کم‌نظیر است

منبع:آرمـان
? تدوین سند راهبردی امنیت استان کرمان در کشور کم‌نظیر است