تداوم دوره‌های آموزشی هلال احمر کرمان برای نیرو‌های مسلح

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: دوره‌های آموزشی هلال احمر در مرکز آموزشی ۰۵ و شهید باهنر با جدیت و تداوم بیشتر برگزار می‌شود. رضا فلاح به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: به منظور تحقق شعار “هرخانواده ایرانی یک […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: دوره‌های آموزشی هلال احمر در مرکز آموزشی ۰۵ و شهید باهنر با جدیت و تداوم بیشتر برگزار می‌شود.

رضا فلاح به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: به منظور تحقق شعار “هرخانواده ایرانی یک امدادگر” دوره‌های آموزشی خودامدادی، دگر امدادی و مواجه با بلایای طبیعی در مرکز آموزش شهید علیرضا اشرف گنجویی (۰۵) و شهید باهنر کرمان با جدیت و تداوم طی امسال برگزار خواهد شد.

به گفته او، فرصت خدمت وظیفه عمومی برای امر آموزش سربازان جوان بسیار حائز اهمیت است.

او درخصوص آموزش ۳۴ هزار و ۴۰۰ سرباز و کارکنان وظیفه طی امسال می‌گوید: همکاری و ایفای نقش در فرآیند و برنامه‌های طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح و حمایت از برنامه‌های آموزش جمعیت هلال احمر از موضوعات مهم این تفاهم نامه است.

فلاح گفت: افزایش بهره وری، استفاده بهینه از اوقات فراغت، تعامل و ایفای نقش کارکنان وظیفه در حوزه امدادونجات از اهداف این تفاهم نامه است.

او می‌گوید: طی سال‌های گذشته نیز ۸ هزار سرباز و کارکنان نظام وظیفه با آموزه‌های امدادوکمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات آشنا شدند.

در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با مدیران ارشد مرکز‌های آموزشی ۰۵ و شهید باهنر کرمان در حوزه آموزش سربازان، کارکنان وظیفه و خانواده‌های آنان، تجهیز کلاس آموزشی شهید باهنر باغین، برگزاری مانور امدادونجات و راه اندازی خانه هلال در منطقه سرآسیاب کرمان برنامه ریزی شد.

فت فتو کرمان کرمان




تداوم دوره‌های آموزشی هلال احمر کرمان برای نیرو‌های مسلح

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تداوم دوره‌های آموزشی هلال احمر کرمان برای نیرو‌های مسلح