تحویل بیش از ۲ هزار واحد مسکن به مددجویان کرمانی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور

با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور آیین تحویل ۲۱۱۳ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان برگزار شد.  به گزارش فت فتو از کرمان، به‌مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد، ظهر امروز به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور ۲۳هزار و ۱۹۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سراسر کشور واگذار شد.  در حاشیه این افتتاحیه ناصر […]


با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور آیین تحویل ۲۱۱۳ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان برگزار شد.

 به گزارش فت فتو از کرمان، به‌مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد، ظهر امروز به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور ۲۳هزار و ۱۹۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سراسر کشور واگذار شد.

 در حاشیه این افتتاحیه ناصر عسکری‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سالروز تأسیس کمیته امداد به‌همت همکارانم در سراسر استان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، خیران، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد علوی در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش از مجموع ۳ هزار و ۴۱۱ واحد مسکونی که در دست اقدام در سال جاری داشتیم، الحمدالله به‌عنوان دومین استان در کشور ۲هزار و ۱۱۳ واحد امروز در آیین واگذاری با حضور رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانس تحویل مددجویان شد.

مدیرکل کمیته امداد کرمان ادامه داد: در این راستا به‌صورت نمادین کلید واحد‌های سه خانواده تحت پوشش واگذار شد.

 وی گفت: این واحد‌های مسکونی در سراسر استان احداث شده‌اند و نزدیک به ۳میلیارد ریال برای هر واحد در قالب کمک‌های مردمی، مساعدت بلاعوض کمیته امداد و دریافت وام هزینه شده است.

 عسکری‌نژاد عنوان کرد: به‌دنبال این هستیم که سال آینده دیگر در سطح استان شاهد مددجوی فاقد مسکن به‌ویژه در روستاهای استان نباشیم.

به گزارش فارس، پیش از این مدیرکل کمیته امداد حضرت امام‌خمینی(ره) در نشست خبری و نشست با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان تعداد خانه‌های افتتاح شده را یک هزار و ۸۴۰ باب عنوان کرده بود که روابط عمومی این نهاد در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اختلاف عدد اعلام شده برای مشکلات اداری تعدادی از منازل بود که برطرف شده و در نهایت به آیین افتتاح رسیدند.

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





تحویل بیش از ۲ هزار واحد مسکن به مددجویان کرمانی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور

منبع: فــارس
? تحویل بیش از ۲ هزار واحد مسکن به مددجویان کرمانی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور