تاکید استاندار کرمان بر برخورد جدی با متخلفان فروش بلیت‌های اربعین

استاندار کرمان گفت: سیستم نظارتی با متخلفان حوزه بلیت‌های ویژه اربعین حسینی به‌جد برخورد کنند تا زحمت دیگران به علت تخلف عده‌ای معدود هدر نرود و ضایع نشود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار عصر امروز در ستاد استانی اربعین در محل سالن پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: روزانه ده‌ها اتوبوس از استان کرمان […]


استاندار کرمان گفت: سیستم نظارتی با متخلفان حوزه بلیت‌های ویژه اربعین حسینی به‌جد برخورد کنند تا زحمت دیگران به علت تخلف عده‌ای معدود هدر نرود و ضایع نشود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار عصر امروز در ستاد استانی اربعین در محل سالن پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: روزانه ده‌ها اتوبوس از استان کرمان به سمت مرزهای عراق برای پیاده‌روی اربعین حسینی راهی می‌شود.

وی از اختصاص قطار کرمان – اهواز برای جابه‌جایی شماری از زائران اربعین حسینی در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به زائران کرمانی و زائرانی که مهمان‌مان هستند، به کار می‌گیریم.

استاندار کرمان همچنین از مسؤولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواست تا توجه ویژه‌ای به فروش بلیت زائران اربعین حسینی داشته باشند و تصریح کرد: سیستم نظارتی با متخلفان حوزه بلیت‌های ویژه اربعین حسینی به‌جد برخورد کنند تا زحمت دیگران به علت تخلف عده‌ای معدود هدر نرود و ضایع نشود.

فداکار تصریح کرد: باید زوار پاکستانی اربعین حسینی را به‌صورت ویژه ببینیم، همان‌طور که عراقی‌ها به ما خدمت‌رسانی می‌کنند و این در حالی‌ست که دوره‌ای که اتباع پاکستانی به ایران می‌ایند و می‌روند، بیش از زمان معمول اربعین حسینی است زیرا زودتر می‌آیند و دیرتر هم می‌روند.

وی بیان داشت: دستگاه‌هایی که تعهد خدمت به موکب‌های استان کرمان دارند به‌تعهدات خود به‌خوبی عمل کنند و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای تامین سوخت خودروهای اتباع اقدامات لازم را انجام دهد.

استاندار کرمان همچنین اطلاع‌رسانی مناسب و هماهنگ برای جلوگیری از سرگردانی مردم توسط مسؤولان در ایام پیاده‌روی اربعین را مورد تاکید قرار داد.

قیمت بلیت اربعین در کرمان اعلام شد

در همین حال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار داشت: نرخ بلیت اتوبوس برای زائران اربعین حسینی از استان کرمان به مرز شلمچه برابر با یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و ۷۷۱ هزار تومان بر اساس نوع اتوبوس است.

رحمان جلالی همچنین از انجام برنامه‌ریزی در استان کرمان برای تامین سوخت، تغذیه و امنیت زائران اتباع خارجی در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

اختصاص ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای زائران اربعین توسط صنایع کرمان

معاون امور عمرانی استاندار کرمان نیز در سخنانی اظهار کرد: ۵۰ دستگاه از طریق صنایع در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرد و صنایع همچنین هزینه‌های مربوط به ۵۰ دستگاه اتوبوسی را پرداخت می‌کنند که برای جابه‌جایی زائران اربعین از ترکیه به کرمان می‌آیند.

سید مصطفی آیت‌اللهی‌موسوی ادامه داد: ۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اردوگاه شهید کازرونی در اهواز اختصاص می‌دهیم و جابه‌جایی زائران از اردوگاه تا مرز هم از طریق جوان‌سیر انجام می‌دهیم تا مشکلی برای زوار پیش نیاید.

وی از تامین آب مورد نیاز برای زائران اربعین حسینی استان کرمان در اردوگاه‌های شهید کازرونی و موکب ماهان توسط آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای خبر داد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان خواستار نظارت بر قیمت بلیت‌های اربعین و جلوگیری از دلالی‌هایی شد که در این بخش اتفاق می‌افتد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





تاکید استاندار کرمان بر برخورد جدی با متخلفان فروش بلیت‌های اربعین

منبع: فــارس
? تاکید استاندار کرمان بر برخورد جدی با متخلفان فروش بلیت‌های اربعین