تأکید ائمه جمعه کرمان بر تلاش دولتمردان برای تحقق شعار سال

ائمه جمعه کرمان با اشاره به شعار «مهار تورم رشد تولید» در سال ۱۴۰۲ بر تلاش دولتمردان برای تحقق این شعار تأکید کردند و گفتند: اولویت نخست دولت رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم باشد. به گزارش فت فتو از کوهبنان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امروز در اولین خطبه‌های نماز جمعه این شهر در سال جدید، ماه […]


ائمه جمعه کرمان با اشاره به شعار «مهار تورم رشد تولید» در سال ۱۴۰۲ بر تلاش دولتمردان برای تحقق این شعار تأکید کردند و گفتند: اولویت نخست دولت رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم باشد.

به گزارش فت فتو از کوهبنان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امروز در اولین خطبه‌های نماز جمعه این شهر در سال جدید، ماه رمضان را افضل ماه‌ها دانست و اظهار کرد: در این ماه دستگیری از نیازمندان و اطعام فقرا سفارش شده است.

لزوم تقویت نقاط قوت کشور

امام جمعه کوهبنان با اشاره به نام‌گذاری سال با عنوان مهار تورم، رشد تولید، تصریح کرد: از خدمات دولت در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و فعال کردن کارخانه‌های تعطیل شده قدردانی می‌کنیم.

 وی با اشاره به اینکه باید نقاط قوت را تقویت و در راستای رفع نقاط ضعف و معیوب گام برداشت، تصریح کرد: با اراده قاطع، تکیه بر اعتماد به نفس ملی، امیدواری به آینده و هوشیاری باید کار تحول را آغاز و نقاط قوت را برجسته کرد.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: بنیه درونی قوی و مستحکم ایران از نقاط قوت کشور است که این مهم ناشی از ایمان و اعتقاد مردم به خدا، رسول خدا و اهل‌بیت(ع) است.

وی ادامه داد: جبهه دشمن سال‌ها به‌دنبال به زانو درآوردن ایران اسلامی است، اما در مقابل دشمنان همواره ایران اسلامی استقامت کرده است.

قدردانی امام جمعه ریگان از سپاه برای راه‌اندازی گردان امنیتی در شهرستان

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان نیز بیان داشت: سخنرانی مقام معظم رهبری دارای راهبردهایی منحصر به‌فرد بوده و امید آفرین، هوشمندانه، انسجام‌بخش و وحدت آفرین است.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال ۱۴۰۲ اولویت اصلی و نخست دولت محترم تحقق شعار سال به معنای واقعی مهار تورم افسار گسیخته و افزایش قیمت‌ها در بازار و وضع معیشت مردم مستضعف جامعه باشد.

 رضازاده با اشاره به اینکه مخاطب دیگر سخنان رهبر عظیم‌الشان، دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بودند، ابراز کرد: دشمنان قسم خورده ناراحت هستند که هدایت امت اسلام علیه استکبار جهانی در سخنرانی نوروزی حریم رضوی آنها را به استیصال می‌کشاند.

وی در ادامه حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و افزود: جمع‌خوانی قرآن کریم کار ارزشمندی است که در تمام مساجد شهرستان در حال انجام است.

رضازاده از راه‌اندازی گردان امنیتی رزمی در شهرستان ریگان توسط سپاه قدردانی کرد و متذکر شد: راه‌اندازی این گردان برکات خاصی را برای مردم شهرستان رقم می‌زند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





تأکید ائمه جمعه کرمان بر تلاش دولتمردان برای تحقق شعار سال

منبع: فــارس
? تأکید ائمه جمعه کرمان بر تلاش دولتمردان برای تحقق شعار سال