بی‌حجابی خطری برای سلامت روح و جسم است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سمیه(س) گفت: بی‌حجابی خطری برای سلامت روح و جسم افراد جامعه است‌. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ مسئله ‌بی‌حجابی امروزه به یکی از مهم‌ترین معضلات جامعه تبدیل شده، به‌طوری که عده‌ای حجاب را مانعی برای حضور فعال زنان و عاملی برای عدم موفقیت آنان می‌دانند. اما در […]

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سمیه(س) گفت: بی‌حجابی خطری برای سلامت روح و جسم افراد جامعه است‌.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ مسئله ‌بی‌حجابی امروزه به یکی از مهم‌ترین معضلات جامعه تبدیل شده، به‌طوری که عده‌ای حجاب را مانعی برای حضور فعال زنان و عاملی برای عدم موفقیت آنان می‌دانند.

اما در این میان شمار زیادی از بانوان هم هستند که خلاف آن را ثابت کرده‌اند؛ علیه الله‌وردی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سمیه(س) یکی از این بانوان است که در ادامه با وی گفتگویی داشته‌ایم.

علیه‌ الله‌وردی که در جشنواره اسوه کشوری بسیج رتبه برتر را کسب کرده در رابطه با علت موفقیتش، گفت: اگر کارها با محوریت خدا انجام گیرد، مثلا توکل به خدا، رضایت خدا و کار برای خدا را مد نظر قرار داده و اخلاص، تلاش و کوشش هم باشد، هر فردی می‌تواند موفق شود.

وی بیان کرد: این که عده‌ای حجاب را مانعی برای فعالیت و موفقیت زنان در سطح جامعه می‌دانند؛ نکته مضحکی است که رسانه‌های دنیا به خورد مخاطبان خود می‌دهند.

علیه الله‌وردی افزود: اگر حجاب مانع موفقیت است، چرا بانوانی همچون؛ سهیلا سامی جراح نابغه ایرانی، کبری غیاثی قهرمان بین‌المللی تیراندازی، تاهانی عامر دانشمند برجسته ناسا، فاطمه فتحی‌نژاد خلبان بسیجی ۱۷ساله و… بارعایت مسئله حجاب از افراد موفق در جهان شمرده می‌شوند؟

این فرمانده پایگاه مقاومت تصریح کرد: باتوجه به تلاش دشمن و شبکه‌های مختلف در فضای مجازی برای گمراه کردن جوانان و ترویج بی‌حجابی، اقداماتی از قبیل؛ تشویق افراد به استفاده از سبک زندگی اسلامی ازجمله اصلاح تغذیه، بیان دستورات اسلام به‌ویژه فلسفه حجاب با روشی زیبا، شیرین و دلنشین، عدم استفاده از اهرم‌های فشار برای ترویج حجاب و عفاف می‌تواند در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف موثر باشد.

وی متزلزل شدن بنیان خانواده، بی‌ارزش جلوه نمودن شخصیت زن، افت و عقب‌ماندگی در تحصیل، علم و پژوهش را از آثار مخرب بی‌حجابی در جامعه دانست و افزود: بی‌حجابی خطری برای سلامت روح و جسم افراد جامعه است‌.

انتهای خبر/ک
منبع: کرمان۱۴۰۰ 




بی‌حجابی خطری برای سلامت روح و جسم است

منبع:آرمـان
? بی‌حجابی خطری برای سلامت روح و جسم است