بهره برداری از ۴ طرح کشاورزی و شیلات در کوهبنان

مدیر جهاد کشاورزی کوهبنان گفت: طی هفته جهاد کشاورزی، ۴ طرح کشاورزی و شیلات در کوهبنان با هزینه کرد ۱۸ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسند. مجیدی گفت: طی هفته جهاد کشاورزی، ۴ طرح کشاورزی و شیلات در شهرستان کوهبنان با هزینه کرد ۱۸ میلیارد ریال که ۱۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، […]

مدیر جهاد کشاورزی کوهبنان گفت: طی هفته جهاد کشاورزی، ۴ طرح کشاورزی و شیلات در کوهبنان با هزینه کرد ۱۸ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسند.

مجیدی گفت: طی هفته جهاد کشاورزی، ۴ طرح کشاورزی و شیلات در شهرستان کوهبنان با هزینه کرد ۱۸ میلیارد ریال که ۱۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسند.

او می‌گوید: این طرح‌ها، شامل: یک طرح پرورش ماهی، احداث یک باب استخر ذخیره آب، طرح مرمت قنات و یک طرح پرورش گیاهان دارویی است.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهبنان در هفته جهاد کشاورزی یک باب استخر ذخیره آب با حجم ۶۰۰ مترمکعب در کوهبنان به بهره برداری می‌رسد که این طرح با هزینه کرد ۸۰۰ میلیون ریال اجرا شده که ۶۰۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است.

او گفت: همچنین یک طرح مرمت قنات در کوهبنان با هزینه کرد ۱۱ میلیارد ریال که ۹ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است به بهره برداری می‌رسد.

مجیدی می‌گوید: همچنین یک واحد استخر پرورش ماهی سردآبی ۲ هزار قطعه‌ای طی این هفته در کوهبنان به بهره برداری می‌رسد که این طرح با هزینه ۹۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

به گفته او در این ایام، یک واحد پرورش گیاهان دارویی به بهره بردرای می‌رسد که با افتتاح این طرح، ۳۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۲۷ خرداد ماه ادامه دارد.

فت فتو کرمان کرمان




بهره برداری از ۴ طرح کشاورزی و شیلات در کوهبنان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? بهره برداری از ۴ طرح کشاورزی و شیلات در کوهبنان