بهره‌مندی بیش از ۸۰۰ هزار کرمانی از خدمات بهداشتی هلال‌احمر

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بیان کرد: در سال گذشته معاونت امور جوانان این جمعیت در حوزه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا بیشترین فعالیت در حوزه واکسیناسیون و نظارت بر وضعیت بهداشتی اصناف، ادارات و سایر دستگاه‌ها اجرا کرده […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بیان کرد: در سال گذشته معاونت امور جوانان این جمعیت در حوزه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا بیشترین فعالیت در حوزه واکسیناسیون و نظارت بر وضعیت بهداشتی اصناف، ادارات و سایر دستگاه‌ها اجرا کرده است.

وی با اشاره به به بهره مندی ۸۷۱ هزار و ۹۳۷ نفر از خدمات آموزشی و بهداشتی اعضای جوانان در سراسر استان افزود: از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون برنامه‌هایی از قبیل آمران سلامت، حامیان سلامت، ناظران سلامت، نذرسلامت (۱و۲) و ایران یاران جوان جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا توسط معاونت امور جوانان استان و با مشارکت ۲ هزار و ۱۲۸ عضو جوان برگزار شده است.

فلاح در ادامه به اجرای برنامه طرح ملی خدمات بشردوستانه در ایام نوروز در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ۳۷۹ هزار و ۸۸ نفر از خدمات این طرح بهره مند شدند. ۵۹۶ عضو جوان نیز در این طرح مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی دادرس در سال گذشته تصریح کرد: ۸ هزار و ۸۴۲ دانش‌آموز پایه‌های هشتم و نهم با آموزه‌های امدادی آشنا و آموزش داده شدند.

وی به اجرای مانور ایمنی در برابر زلزله با حضور ۲۶۸ هزار و ۵۲۸ دانش‌آموز اشاره کرد و افزود: این برنامه در ۹۰۴ مدرسه در سراسر استان با همکاری آموزش و پرورش اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان ادامه داد: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با ورود به حوزه آسیب‌های اجتماعی اقدامات بسیار گسترده‌ای در این خصوص اجرا کرده است که خوشبختانه در حوزه توانمندسازی جوامع محلی با رویکرد توسعه کسب و کارهای خرد استان کرمان رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

فلاح در پایان به اجرای طرح «سلامت‌گر مدرسه» در ۱۲۱ مدرسه در سطح استان اشاره کرد و گفت: ۳ هزار و ۴۱۶ دانش‌آموز در قالب این طرح با مباحث آموزشی رعایت نکات بهداشتی، شست‌وشوی و ضدعفونی کردن دست‌ها، تأکید بر استفاده از ماسک در محیط مدرسه و دیگر مکان‌های عمومی آشنا شدند.

انتهای پیام




بهره‌مندی بیش از ۸۰۰ هزار کرمانی از خدمات بهداشتی هلال‌احمر

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بهره‌مندی بیش از ۸۰۰ هزار کرمانی از خدمات بهداشتی هلال‌احمر