بهره‌برداری از ۶۲ طرح در دهه فجر/ اتصال ۱۵ روستای راور به اینترنت پرسرعت در دولت سیزدهم

نذیر کرمان/کرمان فرماندار راور از بهره‌برداری ۶۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵۵ میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد. رضا عباسی در گفت و گو با نذیر کرمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌ها از جمله ۱۸ مورد با […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار راور از بهره‌برداری ۶۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵۵ میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

رضا عباسی در گفت و گو با نذیر کرمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌ها از جمله ۱۸ مورد با اعتبار ۱۷۳ میلیارد ریال مربوط به بخش مرکزی شهرستان و ۱۳ طرح با اعتبار ۲۷۴ میلیارد ریال مربوط به بخش کوهساران است.

وی افزود: پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر در بخش‌های مختلف از جمله آب و فاضلاب، صنعت و معدن، پروژه‌های شهری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، /آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و … است.

فرماندار راور در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: دولت سیزدهم در راستای گسترش پوشش اینترنت پرسرعت روستایی طی یک سال گذشته از محل منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعداد سه سایت جدید اینترنت نسل چهارم نصب و راه‌اندازی و شش سایت موجود را از تکنولوژ نسل دوم به نسل چهارم ارتقا داده است.

وی اظهار کرد: با این اقدام، ۱۵ روستای شهرستان راور با مجموع ۱۳۴۶ خانوار  به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و ۳۵۲ میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

انتهای پیام




بهره‌برداری از ۶۲ طرح در دهه فجر/ اتصال ۱۵ روستای راور به اینترنت پرسرعت در دولت سیزدهم

منبع: ایـسنا
? بهره‌برداری از ۶۲ طرح در دهه فجر/ اتصال ۱۵ روستای راور به اینترنت پرسرعت در دولت سیزدهم