به‌دنبال ایجاد کارخانۀ نوآوری کرمان هستیم

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با بیان این‌که واحدهای تولیدی برای موفقیت باید از دانش روز استفاده کنند،تاکید کرد که فرهنگ مهارت باید در استان گسترش یابد و تولیدکنندگان باید به زنجیرۀ ارزش افزوده توجه کنند. امیر حسن‌زاده در رزمایش جهادگران عرصۀ صنعت همچنین گفت که به دنبال ایجاد کارخانۀ […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با بیان این‌که واحدهای تولیدی برای موفقیت باید از دانش روز استفاده کنند،تاکید کرد که فرهنگ مهارت باید در استان گسترش یابد و تولیدکنندگان باید به زنجیرۀ ارزش افزوده توجه کنند.

امیر حسن‌زاده در رزمایش جهادگران عرصۀ صنعت همچنین گفت که به دنبال ایجاد کارخانۀ نوآوری در استان هستیم تا ایده‌ها به تجاری‌سازی برسند.

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان،وی در این رزمایش طی سخنانی بیان کرد:«با وجود واحدهای دانشگاهی متعدد در کشور و استان اما هنوز تولید و کشاورزی ما علمی نشده و دانش‌بنیان‌ها در کنار صنعت و تولید قرار نگرفته‌اند».

حسن‌زاده افزود:«این کار را باید از استان آغاز کنیم و در جلسات تبصرۀ ۱۸،دانش‌بنیان‌ها را به‌صورت ویژه دیده‌ایم،واحدهای تولیدی ما برای موفقیت باید به دنبال طرح توسعه بروند».

وی ادامه داد:«برای افزایش ثروت باید دانش‌ها را کنار هم گذاشت،واحد موفق باید با دانش پیش برود».

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت:«کار دولت،راهبری مسائل و رفع موانع است،اما تولیدکننده باید مسیر خود را پیدا کند و مهم‌ترین مسئله در این مسیر توجه به زنجیرۀ ارزش است».

وی اضافه کرد:«تولیدکننده‌ای که زنجیرۀ ارزش را متوجه نشود،شکست می‌خورد؛ ضمن اینکه در تولید باید به مهارت توجه داشت».

حسن‌زاده یادآور شد:«فرهنگ مهارت باید گسترش یابد،فرهنگ هر بسیجی یک مهارت باید از استان کرمان آغاز شود».

وی گفت:«بسیج مهندسین،همراه تیم اقتصادی استان در شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی آن‌هاست».

معاون اقتصادی استاندار کرمان خاطرنشان کرد:«هر بسیجی یک مهارت و هر پایگاه یک مرکز رشد باید گسترش یابد،به دنبال ایجاد کارخانۀ نوآوری در استان هستیم تا ایده‌ها به تجاری‌سازی برسند».

گفتنی است در این جلسه تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان،دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان به امضا رسید.




به‌دنبال ایجاد کارخانۀ نوآوری کرمان هستیم

منبع:خبر کرمان
?

به‌دنبال ایجاد کارخانۀ نوآوری کرمان هستیم

:اخبار استان کرمان – اقتصادی