بلیط سینماهای کرمان دو روز در هفته نیم‌بها است

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از نیم بها شدن قیمت بلیط سینماها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ وحید محمدی گفت: این طرح […]

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از نیم بها شدن قیمت بلیط سینماها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ وحید محمدی گفت: این طرح بر مبنای مصوبه و پیشنهاد شورای صنفی نمایش کشور و بخش‌نامه معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور اجرایی می‌شود و امیدواریم که با استقبال مخاطبان در کرمان روبه‌رو شود.

وی ادامه داد: در این زمینه با مدیران سینماهای کرمان هماهنگی لازم انجام شده است و از این هفته مردم فرهنگ دوست استان می‌توانند در روزهای «دوشنبه و سه‌شنبه» بلیط سینما را از طریق سامانه‌های فروش بلیط «سمفا» نیم‌بها تهیه نمایند.

محمدی تصریح کرد: چنانچه این طرح در بازه زمانی معین به نفع مخاطبان و همچنین اقتصاد سینما در استان باشد اجرای آن ادامه خواهد داشت در غیر این صورت پس از اجرای آزمایشی مجدداً در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

معاون امور هنری و سینمایی خاطرنشان ‌کرد: به منظورحمایت از اکران فیلم‌ها به زودی تغییر در شیوه قیمت‌گذاری بهای بلیط بر مبنای درجه هر سینما بنابر اختیار مدیران سینماها نیز ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

انتهای خبر/م

 




بلیط سینماهای کرمان دو روز در هفته نیم‌بها است

منبع:آرمـان
? بلیط سینماهای کرمان دو روز در هفته نیم‌بها است