برگ برنده در مقابل استکبار جهانی دست هسته‌های «مقاومت» است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز برگ برنده دست هسته‌های مقاومت است و استکبار به سرکردگی آمریکا در حال افول است. به گزارش فت فتو از عنبرآباد، حجت‌الاسلام امین کمالی کرمان در یادواره شهدای شهر دوساری اظهار داشت: شهدای ما با خود خدا تجارت کردند و به مقام بالای […]


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز برگ برنده دست هسته‌های مقاومت است و استکبار به سرکردگی آمریکا در حال افول است.

به گزارش فت فتو از عنبرآباد، حجت‌الاسلام امین کمالی کرمان در یادواره شهدای شهر دوساری اظهار داشت: شهدای ما با خود خدا تجارت کردند و به مقام بالای قرابت با خداوند متعال دست یافتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: شهدای ما سه گام بزرگ برداشتند؛ گام اول زندگی موحدانه همراه با شناخت و عمل به دستورات خداوند، گام دوم زندگی خالصانه با توحید عملی به خداوند متعال و گام سوم زندگی عاشقانه است که خداوند ایشان را به آن مقام عالی رساند.

کمالی عنوان کرد: امروز باید حوزه اندیشه خود و فرزندان خود را مواظبت و در مقابل شبهات روز واکسینه کنیم.

وی تشکیل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور و تمدن اسلامی را  فرآیند نظم نوین جهانی برای شکست کامل استکبار جهانی دانست و ادامه داد: امروز برگ برنده دست هسته‌های مقاومت است و استکبار به سرکردگی آمریکا در حال افول است و این را خود آنها اقرار کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هر کجا که گوش به حرف ولایت بودیم و مسیر پیامبر اکرم (ص) را رفتیم و به دشمن اعتماد نکردیم، برگ برنده را دریافت کردیم و پیروز شدیم و تاریخ ثابت کرده، تنها گذاشتن ولی خدا شکست مسلمین را حتمی می‌کند.

انتهای پیام/۸۰۰۰۵/ب





برگ برنده در مقابل استکبار جهانی دست هسته‌های «مقاومت» است

منبع:فــارس
? برگ برنده در مقابل استکبار جهانی دست هسته‌های «مقاومت» است