برگزاری ۲۰ اردوی جهادی دامپزشکی در شهربابک در سال جاری

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ مورد اردوی جهادی دامپزشکی در مناطق روستایی و عشایری کم‌برخوردار شهرستان شهربابک برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “نذیر کرمان“؛به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک، مجید اسدی گفت: در راستای سیاست‌های مدون دامپزشکی با هدف پیشگیری از بیماری‌های […]

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ مورد اردوی جهادی دامپزشکی در مناطق روستایی و عشایری کم‌برخوردار شهرستان شهربابک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “نذیر کرمان“؛به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک، مجید اسدی گفت: در راستای سیاست‌های مدون دامپزشکی با هدف پیشگیری از بیماری‌های واگیر دامی و همچنین بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از جمله هاری و بروسلوز و به منظور ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به مناطق کم‌برخوردار اردوی جهادی دامپزشکی با همکاری بسیج و مجتمع مس شهربابک از ابتدای سال جاری ۲۰ مورد اردوی جهادی دامپزشکی برگزار شد.

 
 رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت‌های مختلف فرصتی بوجود آمد که دامپزشکان و کارشناسان شبکه دامپزشکی شهربابک با حضور در مناطق محروم شهرستان خدمات مورد نیاز افراد محروم و نیازمند در حوزه دامپزشکی را به طور رایگان ارائه کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: این اردوها با هدف پیشگیری از بیماریهای واگیر دامی و همچنین بیماری‌های مشترک بین انسان و دام به منظور حفظ سرمایه دامی در شهرستان شهربابک برگزار شد.
 
گفتی است در این اردوها خدمات رایگان دامپزشکی همچون واکسیناسیون دام، واکسیناسیون هاری، تشخیص و درمان بیماریهای دامی، ارائه مشاوره‌های بهداشتی صورت پذیرفت که علاوه بر حفظ و نگهداری از سرمایه‌های دامی کمک شایانی در جهت کاهش هزینه‌های درمانی دامداران است.

انتهای پیام/ شهربابک 




برگزاری ۲۰ اردوی جهادی دامپزشکی در شهربابک در سال جاری

منبع:آرمـان
? برگزاری ۲۰ اردوی جهادی دامپزشکی در شهربابک در سال جاری