برگزاری همایش میثاق با شهدا همزمان با هفته جهاد کشاورزی

در ششمین روز از هفته جهاد کشاورزی، همایش میثاق با شهدا با هدف حفظ فرهنگ و ترویج روحیه جهادی در جوار گلزار شهدای کرمان برگزار شد. در ششمین روز از هفته جهاد کشاورزی، مراسم عطرافشانی و میثاق با شهدا با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، رئیس سازمان، جمعی از معاونان، مدیران، روسای ادارات تابعه، […]

در ششمین روز از هفته جهاد کشاورزی، همایش میثاق با شهدا با هدف حفظ فرهنگ و ترویج روحیه جهادی در جوار گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

در ششمین روز از هفته جهاد کشاورزی، مراسم عطرافشانی و میثاق با شهدا با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، رئیس سازمان، جمعی از معاونان، مدیران، روسای ادارات تابعه، مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در حسینیه سید الشهدا واقع در جوار گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

این مراسم که از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان تدارک دیده شده بود با عطرافشانی و میثاق با شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت و شهدای سنگرسازبی سنگر، زیارت عاشورا و سخنرانی همراه بود.

حجت الاسلام محمد قاسمی زاده، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با تبریک هفته جهاد کشاورزی بر تداوم راه شهدا تاکید کرد و گفت:  آیه ۶۰ سوره انفال، عمومیت دارد و مربوط به زمان خاصی نیست و اصولا انسانی که می‌خواهد مسلمان واقعی باشد، همیشه در مقابل راهش دشمنان و مزاحمت‌هایی وجود دارد.

او می گوید: امروز دشمن در تمام صحنه‌ها، دشمنی و بغض خود را برای مردم نظام اسلامی نشان داده است.

به گفته مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برای رسیدن به فرهنگ و مدیریت جهادی، ۴ عامل و شاخص حس انقلابی، هوش انقلابی، عقل انقلابی و تعهد انقلابی مورد نیاز و تاکید است.

او گفت: انقلابی ماندن مهم تر از انقلابی بودن است و سردار شهید سلیمانی نمونه و اسوه مدیر جهادی به معنای واقعی کلمه بود.

حجت الاسلام قاسمی زاده می گوید: خود اتکایی و فرهنگ مشارکت و تعاون ۲عنصر فرهنگ و مدیریت جهادی است و فرهنگ و مدیریت جهادی، فرهنگ میدان داری ارزش‌ها است. 

به گفته او  ایثار و فداکاری و الگوگیری از دفاع مقدس، نمونه‌ای از فرهنگ جهادی است. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: هم اکنون اصلی‌ترین و ضروری‌ترین موضوع کشور، مسئله اقتصاد می باشد و راه حل مشکلات اقتصادی در فرهنگ و مدیریت جهادی است و مدیریت جهادی باید در کشورما عملیاتی شود. 

هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۲۷ خرداد ماه ادامه دارد.

فت فتو کرمان کرمان




برگزاری همایش میثاق با شهدا همزمان با هفته جهاد کشاورزی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? برگزاری همایش میثاق با شهدا همزمان با هفته جهاد کشاورزی