برپایی بیش از ۱۴۷۰ پایگاه جمع اوری زکات فطریه در استان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان گفت: هزار و ۴۷۸ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در محل‌های برگزاری نماز عید فطر و میادین اصلی شهرها و روستاهای برپا می‌شود. به گزارش فت فتو،صادقی با اشاره به روش‌های پرداخت زکات فطریه در استان افزود: مردم می‌توانند به‌صورت مجازی و حضوری زکات فطریه خود را پرداخت کنند. […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان گفت: هزار و ۴۷۸ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در محل‌های برگزاری نماز عید فطر و میادین اصلی شهرها و روستاهای برپا می‌شود.

به گزارش فت فتو،صادقی با اشاره به روش‌های پرداخت زکات فطریه در استان افزود: مردم می‌توانند به‌صورت مجازی و حضوری زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

وی گفت صندوق‌های جمع‌آوری فطریه باید مجوز شورای زکات را داشته باشند و مردم مؤمن و نیکوکار استان کرمان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های دارای مجوز شورای زکات،فطریه خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد کرمان به روش‌های الکترونیکی پرداخت زکات فطره نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مردم مؤمن و نیکوکار  استان کرمان می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه خود زکات فطره خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت کنند.

وی ادامه داد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۴۳۷۵۷۵ به نام شورای زکات کرمان نیز برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات مردم مؤمن استان در نظر گرفته‌ شده است.

دبیر شورای زکات استان کرمان ضمن هشدار به شهروندان نسبت به سوءاستفاده عده‌ای در این ایام، تاکید کرد: پلیس با افراد و یا مراکزی که بدون مجوز از سوی شورای زکات به‌منظور دریافت فطریه به درب منازل شهروندان مراجعه و یا در فضای مجازی شماره کارت اعلام می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

پارسال حدود هشت میلیارد تومان زکات فطره در استان کرمان جمع‌آوری و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

کد ویدیو




برپایی بیش از ۱۴۷۰ پایگاه جمع اوری زکات فطریه در استان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? برپایی بیش از ۱۴۷۰ پایگاه جمع اوری زکات فطریه در استان