برنامه های چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی تشریح شد

کرمان- در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان برای این مراسم توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اعلام شد. حجت الاسلام سعید شهابی در گفت و گو با نذیر کرمان با تشریح برنامه‌های سالگرد و کمیته مساجد و روحانیون گفت: برگزاری دوره سراسری تربیت راوی مکتب شهید قدس […]

کرمان- در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان برای این مراسم توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.

حجت الاسلام سعید شهابی در گفت و گو با نذیر کرمان با تشریح برنامه‌های سالگرد و کمیته مساجد و روحانیون گفت: برگزاری دوره سراسری تربیت راوی مکتب شهید قدس با حضور ۱۳۰۰ نفر و حضور اساتید مجرب روایتگری کشوری از تاریخ ۴ لغایت ۹ دیماه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان از اقدامات این اداره کل است.

وی افزود: دوره سراسری تربیت راوی، در راستای تأسیس ستاد ملی تبیینی و ترویجی مکتب شهید قدس به محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان برای سراسر استان کرمان و سایر استان‌های کشور به مدت ۷ روز در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری ۲۴۰ برنامه فرهنگی هنری و محفل شهدایی در مساجد و هیأت‌های مذهبی استان کرمان خبر داد و افزود: این برنامه در شهرستانها با مخاطبین هدف و توسط مجموعه‌های مردمی برگزار خواهد شد.

مسؤول کمیته مساجد و روحانیون ستاد برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی ادامه داد: یکی مسوولیت‌های کلان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، فعالیت و راهبری کمیته مساجد و روحانیون ستاد استانی مکتب حاج قاسم است که مقرر شده است در ایام سالگرد بمدت ۷ شب در محلات و مساجد محوری استان ویژه برنامه شبی با حاج قاسم برگزار شده و مساجد ورودی شهرها جهت استقبال و فعالیت‌های فرهنگی و تبیینی فعال شوند.

شهابی با اشاره به برگزاری پویش “برای حاج قاسم” با هدف کمک و یاری مردمی در خدمت رسانی مساجد به نیازمندان گفت: این پویش از ویژه برنامه‌های کمیته ستاد مساجد و روحانیون است که توسط مردم در محلات با محوریت مسجد برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری ۱۳ نشست تبیینی و ترویجی مکتب شهید قدس ویژه اقشار مخاطب هدف خبر داد و گفت: برگزاری ۵۰ محفل انس با قرآن و شهدا در مراکز و مؤسسات قرآنی، اعزام بیش از ۱۵۰ سخنران و راوی به مجموعه‌ها و مراکز جمعیتی استان و حمایت و پشتیبانی از مواکب و ایستگاه‌های فرهنگی و تبیینی، از دیگر اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان و کمیته مساجد و روحانیون ستاد برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: توزیع بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب و مجله محتوای سخنرانی و تبیینی مکتب شهید قدس و نیز استقرار ۴۵ میز خدمت فرهنگی و تبیینی با حضور مبلغین و مبلغات در سالگرد شهادت حاج قاسم از اقدامات دیگر اداره کل تبلیغات استان در زمان سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان است.

شهابی با تاکید بر ت ولید و توزیع بیش از ۱۳ اثر محتوایی فاخر رسانه‌ای و هنری در فضای مجازی و نیز تولید و نشر بیش از ۵ اثر هنری دیداری و مجموعه‌ها و پوسترهای نمایشگاهی مکتب شهید قدس افزود: تولید ۲۰ جلسه ویدئویی آموزش روایتگری و تبیین سیره و مکتب شهید قدس و همچنین برگزاری ۳۰ اردوی آموزشی و زیارتی اقشار تأثیرگذار بویژه دانش آموزان به مرکز استان از دیگر اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان است.

کد خبر ۵۹۷۸۹۰۸




برنامه های چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی تشریح شد

منبع: مــهر
? برنامه های چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی تشریح شد