با ایجاد اشتغال کاهش جرائم را خواهیم داشت

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: امنیت و اشتغال یک پیوند جدا نشدنی است. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مرتضی امیری‌سبتکی ضمن بازدید از منطقه منطقه ویژه رفسنجان در نشستی با مدیرعامل این منطقه گفت: اقتصاد و امنیت باید باهم باشند، هرجا امنیت باشد سرمایه‌گذار داریم و بدون امنیت هیچکس حاضر به […]

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: امنیت و اشتغال یک پیوند جدا نشدنی است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مرتضی امیری‌سبتکی ضمن بازدید از منطقه منطقه ویژه رفسنجان در نشستی با مدیرعامل این منطقه گفت: اقتصاد و امنیت باید باهم باشند، هرجا امنیت باشد سرمایه‌گذار داریم و بدون امنیت هیچکس حاضر به سرمایه‌گذاری نیست.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان بیان کرد: اشتغال و امنیت به هم پیوند خورده‌اند، هرچه اقتصاد بهتر باشد کاهش جرائم را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: شهروندان و واحدهای صنعتی به سامانه مها ملحق شوند. این سامانه، سامانه اطلاع‌رسانی و اعلام خطر آنلاین و هوشمندی است که به‌صورت ۲۴ ساعته به کمک حسگر‌های حرکتی، لرزشی هر نوع تهدید از جمله سرقت، زورگیری و… را در زمان حضور یا عدم حضور مالک به مرکز هشدار الکترونیک اعلام می‌کند و به محض وقوع حرکت غیر عادی در محل‌های متصل به این سامانه (مغازه، منزل، انبار) مرکز پلیس اطلاع پیدا کرده و گشت پلیس با فوریت یک برای بررسی موضوع به محل اعزام می‌شود.

   

منبع: خانه خشتی

انتهای خبر/




با ایجاد اشتغال کاهش جرائم را خواهیم داشت

منبع:آرمـان
? با ایجاد اشتغال کاهش جرائم را خواهیم داشت