باید در استان کرمان دولت آب تشکیل شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان از تدوین طرح جامع تامین آب شرب استان توسط شرکت آب منطقه‌ای کرمان خبر داد و گفت:«در این طرح برای همۀ مناطق استان طرح‌های تامین آب شرب پیش‌بینی شده و متناسب با این طرح‌ها،پروژه‌های بزرگی برای آبرسانی به مردم تعریف شده و با توجه […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان از تدوین طرح جامع تامین آب شرب استان توسط شرکت آب منطقه‌ای کرمان خبر داد و گفت:«در این طرح برای همۀ مناطق استان طرح‌های تامین آب شرب پیش‌بینی شده و متناسب با این طرح‌ها،پروژه‌های بزرگی برای آبرسانی به مردم تعریف شده و با توجه به وضعیت منابع آب زیرزمینی،تامین آب شرب اکثر مناطق استان به سمت تامین از محل منابع آب سطحی و آب دریا تعریف شده است».

علی رشیدی ششم آذرماه در مراسم معارفۀ حمید علیدادی‌سلیمانی به‌عنوان سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان اظهار کرد:«انتقال آب از خلیج‌فارس به کرمان یک افسانه بود و خوشبختانه این افسانه به واقعیت پیوست و کرمان تشنه را به دریا متصل کرد».

وی ادامه داد:«در ۵۰ سال گذشته استان حدود ۲.۵ درجه گرم‌تر شده و سرعت کاهش بارش‌های کرمان بسیار افزایش یافته است».

رشیدی مدیریت آب را یک موضوع فرابخشی دانست و اظهار کرد:«باید در استان کرمان دولت آب تشکیل دهیم و با همکاری همۀ دستگاه‌های مربوطه برای تکمیل زیرساخت‌های آبی تدابیری اندیشیده شود».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایسنا کرمان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد:«عدم مدیریت بهره‌وری آب یکی از مشکلات ماست».

امیر حسن‌زاده بر لزوم انتخاب مدیران از نیروهای درون‌سازمانی تاکید کرد و گفت:«در بخش‌هایی از مناطق استان با کمبود نیروی کار مواجه هستیم».

گفتنی است در این آیین از زحمات ۳۱ سالۀ علی رشیدی در صنعت آب تقدیر و حمید علیدادی‌سلیمانی به‌عنوان سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان معرفی شد.




باید در استان کرمان دولت آب تشکیل شود

منبع:خبر کرمان
?

باید در استان کرمان دولت آب تشکیل شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی