باشگاه نساجی خبر داد؛ افزایش احتمال برگزاری دیدارهای آسیایی در تهران

به گزارش نذیر کرمان، باشگاه نساجی در مطلبی نوشت؛ به منظور استفاده بهینه و پرورش مناسب استعدادهای بومی، با پیشنهاد مدیرعامل و تایید هیئت مدیره و پیگیری‌های حدادیان، تیم(ب) نساجی متشکل از بازیکنان جوان این تیم در لیگ استان مازندران آغاز به کار می‌کند. همچنین با رایزنی انجام شده تیم بانوان نساجی هم در این […]

به گزارش نذیر کرمان، باشگاه نساجی در مطلبی نوشت؛ به منظور استفاده بهینه و پرورش مناسب استعدادهای بومی، با پیشنهاد مدیرعامل و تایید هیئت مدیره و پیگیری‌های حدادیان، تیم(ب) نساجی متشکل از بازیکنان جوان این تیم در لیگ استان مازندران آغاز به کار می‌کند.

همچنین با رایزنی انجام شده تیم بانوان نساجی هم در این فصل لیگ استان پا به توپ خواهند شد و در ادامه با رایزنی و نامه نگاری باشگاه نساجی و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، احتمال برگزاری دیدارهای آسیایی شمالی‌ها در تهران بیشتر شده است.

پیش از این و برای مدارک حرفه‌ای ورزشگاه نقش جهان به عنوان ورزشگاه اول آسیایی معرفی شد. حالا با تلاش‌های  درودگر و پیگیری حدادیان برای رفاه هواداران نساجی، احتمالا حداقل سه رقابت آسیایی نساجی، در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




باشگاه نساجی خبر داد؛ افزایش احتمال برگزاری دیدارهای آسیایی در تهران

منبع:آنـــا
? باشگاه نساجی خبر داد؛ افزایش احتمال برگزاری دیدارهای آسیایی در تهران