بازگشت محدودیت‌های کرونایی به سیرجان با افزایش شمار مبتلایان

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در نشست اضطراری ستاد مدیریت کرونای سیرجان از برگزاری مدارس به صورت غیرحضوری و آنلاین خبر داد. فت فتو کرمان –  فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در کرمان در نشست اضطراری ستاد مدیریت کرونای شهرستان سیرجان از برگزاری مدارس در شهر‌های سیرجان، نجف‌شهر، زیدآباد و پاریز به صورت غیرحضوری و آنلاین خبر […]

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در نشست اضطراری ستاد مدیریت کرونای سیرجان از برگزاری مدارس به صورت غیرحضوری و آنلاین خبر داد.

فت فتو کرمان –  فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در کرمان در نشست اضطراری ستاد مدیریت کرونای شهرستان سیرجان از برگزاری مدارس در شهر‌های سیرجان، نجف‌شهر، زیدآباد و پاریز به صورت غیرحضوری و آنلاین خبر داد.

سهراب بهاالدینی غروب امروز ۱۱ بهمن‌ماه در نشست اضطراری ستاد مدیریت کرونای شهرستان سیرجان از شهروندان خواست ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از برگزاری هر گونه مراسمات جشن در تالار‌ها و عزاداری در مساجد و تکایا خودداری کنند.

او با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر، افزود: مراسمات تجمعی دهه‌فجر تا زمان ابلاغ دستورالعمل ستاد کرونای استان، در خصوص راهپیمایی ۲۲بهمن لغو خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان یادآور شد: با توجه به تغییر رنگ‌بندی شهرستان سیرجان به نارنجی پرخطر، مسابقات ورزشی بدون تماشاگر برگزار و بیمارستان‌ها از آمادگی لازم برخوردار باشند.

انتهای پیام/س




بازگشت محدودیت‌های کرونایی به سیرجان با افزایش شمار مبتلایان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? بازگشت محدودیت‌های کرونایی به سیرجان با افزایش شمار مبتلایان