ایجاد وحدت رویه در جریان سازی فرهنگی در کرمان ضروری است

کرمان – امام جمعه کرمان خواستار ایجاد وحدت رویه در راستای جریان سازی فرهنگی در استان کرمان شد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به حواشی جشنواره فیلم فجر گفت: حواشی این جشنواره در اثر غفلت انجام شده است و به […]

کرمان – امام جمعه کرمان خواستار ایجاد وحدت رویه در راستای جریان سازی فرهنگی در استان کرمان شد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به حواشی جشنواره فیلم فجر گفت: حواشی این جشنواره در اثر غفلت انجام شده است و به جریحه دار شدن جامعه متدین انجامید که اصلاً در شأن نظام اسلامی نبود به همین دلیل باید برنامه ریزی فرهنگی مناسبی در جامعه انجام شود.

وی تصریح کرد: ایجاد وحدت رویه و مدیریت فرهنگی در جامعه یکی از درخواست‌های جدی جامعه است تا جلوی هر گونه حاشیه گرفته شود و در نهایت به توسعه فرهنگی منجر شود.

امام جمعه کرمان بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی در این زمینه نقش بسیار تأثیر گذار دارد و باید در عملیات‌های فرهنگی بسترسازی‌های لازم در این شورا انجام شود.

وی افزود: در این راستا کمیته‌های مختلفی در شورای فرهنگ عمومی فعال شده و مسائل مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد تا از این ظرفیت مهم در راستای حل مشکلات جامعه در همه بخش‌های استفاده شود.

کد خبر ۵۴۲۸۷۸۵




ایجاد وحدت رویه در جریان سازی فرهنگی در کرمان ضروری است

منبع: مــهر
? ایجاد وحدت رویه در جریان سازی فرهنگی در کرمان ضروری است