انهدام ۴ باند سرقت به عنف در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام ۴ باند سرقت به عنف و کشف ۷۷ فقره سرقت در کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام ۴ باند بزرگ سرقت به روش زورگیری خبر داد و گفت: در این رابطه با تلاش ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان کرمان […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام ۴ باند سرقت به عنف و کشف ۷۷ فقره سرقت در کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام ۴ باند بزرگ سرقت به روش زورگیری خبر داد و گفت: در این رابطه با تلاش ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان کرمان و شهربابک ۱۹ نفر از اعضای این باند‌ها دستگیر و تاکنون ۷۷ فقره سرقت کشف شده است.

او در تشریح این خبر با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی، ۴ نفر از اعضای یک باند را که با تهدید چاقو، تلفن همراه شهروندان را در سطح شهر کرمان سرقت می‌کردند، دستگیر کردند، افزود:  این سارقان تاکنون به  ۱۶ فقره سرقت اعتراف  کردند و همچنین ضمن بازسازی صحنه‌های سرقت، بخشی از اموال مسروقه کشف و یک نفر مالخر مرتبط با این باند نیز دستگیر شده است.

سردار ناظری با بیان اینکه باند دیگری که اقدام به سرقت مسلحانه از منازل و خودرو‌ها در حاشیه شهر کرمان می کرد نیز دستگیر شدند، بیان کرد:  هر ۵ نفر اعضای این باند که از اتباع بیگانه بودند نیز دستگیر و تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند. 

او ادامه داد: این افراد پس از تحمل کیفر خود با دستور مقام قضائی از کشور طرد خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۴ نفر از اعضای باند دیگری که با سرقت از منازل آپارتمانی در شهر کرمان اموال مردم را به سرقت می‌برند به همت نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند که در این رابطه ۳۰ فقره سرقت نیز کشف شده است.

او  با اشاره به دستگیری ۵ سارق فرا استانی در شهرستان شهربابک، گفت: این سارقان معمولا از منازل خالی از سکنه در شهربابک و شهر‌های اطراف اصفهان سرقت می‌کردند که تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار ناظری با اشاره به  متلاشی شدن ۴ باند بزرگ سرقت به عنف و کشف بخشی از اموال مسروقه، عنوان کرد: از مردم به خصوص افرادی که در پارک‌ها و معابر شهری گوشی آن‌ها سرقت شده انتظار داریم با ورود به سامانه نما و همچنین با مراجعه حضوری به پلیس آگاهی نسبت به شناسایی اموال خود اقدام کنند.

او با اشاره به سن پایین این سارقان تصریح کرد: نداشتن اشتغال جوانان باعث شده است که برخی از آنان مرتکب جرم شوند و نیاز است خانواده‌ها،  نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و مسئولان هم برای اشتغال زایی و جذب جوانان تلاش کنند.

 پس از مصاحبه فرمانده انتظامی استان کرمان یکی از مالباختگان حاضر در پلیس آگاهی که از منزلش طلا سرقت شده بود، از سردار ناظری و کارکنان مجموعه پلیس آگاهی به واسطه کشف اموالش قدردانی کرد.

انتهای پیام/ م




انهدام ۴ باند سرقت به عنف در کرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? انهدام ۴ باند سرقت به عنف در کرمان