انجام بیشترین عملیات‌های امدادونجات نوروزی در سیرجان، جیرفت و ساردوئیه

نذیر کرمان/کرمان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳، بیشترین خدمات امدادی در شهرستان‌های سیرجان، جیرفت و ساردوئیه انجام شده است. محمد امیرخانی در گفت و گو با نذیر کرمان اظهار کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ که از ۲۴ اسفندماه […]

نذیر کرمان/کرمان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳، بیشترین خدمات امدادی در شهرستان‌های سیرجان، جیرفت و ساردوئیه انجام شده است.

محمد امیرخانی در گفت و گو با نذیر کرمان اظهار کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ که از ۲۴ اسفندماه گذشته تا ۱۳ فروردین ماه جاری اجرا شد، بیشترین خدمات امدادی در شهرستان‌های سیرجان، جیرفت و ساردوئیه انجام شده است.

وی افزود: ۷۶ عملیات امداد و نجات در مدت مذکور در این شهرستان‌ها انجام شده که ۵۲ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بود.

امیرخانی بیان کرد: در این عملیات‌ها به ۱۵۷ نفر امدادرسانی شده که ۵۱ نفر در حوادث ترافیکی رهاسازی و ۲۴ مصدوم توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

معاون جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در مجموع عملیات‌ها ۲۵۷ نفر نیروی هلال احمر در قالب ۸۰ تیم عملیاتی به حادثه‌دیدگان خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۴ نفر مصدوم در حوادث جیرفت، سیرجان و ساردوئیه داشتیم، افزود: در عملیات‌های امدادرسانی نقاط مختلف طرح نوروزی از ۸۰ دستگاه ناوگان ترابری هلال احمر استان کرمان استفاده شده است.

انتهای پیام




انجام بیشترین عملیات‌های امدادونجات نوروزی در سیرجان، جیرفت و ساردوئیه

منبع: ایـسنا
? انجام بیشترین عملیات‌های امدادونجات نوروزی در سیرجان، جیرفت و ساردوئیه