انتظار داریم تیم فوتبال مس برای کرمان سنگ تمام بگذارد

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با حضور در اردوی تیم فوتبال صنعت مس کرمان قبل از بازی با استقلال تهران گفت: انتظار داریم تیم فوتبال صنعت مس برای کرمان سنگ تمام بگذارد و دل مردم و هواداران این تیم را شاد کند. دکترمحمدرضا پورابراهیمی شامگاه ۱۲ بهمن ماه با حضور در […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با حضور در اردوی تیم فوتبال صنعت مس کرمان قبل از بازی با استقلال تهران گفت: انتظار داریم تیم فوتبال صنعت مس برای کرمان سنگ تمام بگذارد و دل مردم و هواداران این تیم را شاد کند.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی شامگاه ۱۲ بهمن ماه با حضور در محل اردوی تیم فوتبال صنعت مس کرمان در جمع مدیران، بازیکنان و اعضای این تیم اظهار کرد: امیدواریم در بازی با استقلال با نتیجه خوب زمین را ترک کنید که هم موجب خوشحالی مردم و هم ارتقاء جایگاه تیم در جدول بشوید که اکنون رتبه خوبی در جدول لیگ ندارید.

وی افزود: موضوعاتی که در حوزه پشتیبانی و مسائل مالی از این تیم مطرح است، بارها در جلسات متعدد با مدیران ارشد شرکت ملی مس انتظاراتمان رل از این شرکت اعلام کردیم و تاکید بر این بوده تعهداتی که در حوزه پرداخت ها به بازیکنان داده شده باید عمل شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: علی رغم مشکلات، این امکان فراهم است که با انگیزه قوی برخی مسائل را جبران کنید و این در موفقیت تیم ها خیلی مهم است.

وی اظهار کرد: آنچه از دستمان برای پشتیبانی از این تیم بربیاید دنبال می کنیم و انتظار داریم سنگ تمام بگذارید؛ امروز نام این استان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عجین است و مردم کرمان از شما انتظارات ویژه ای دارند.

پورابراهیمی بیان کرد: امیدواریم بازی خیلی خوبی ارائه بدهید و مردم قبل از هر نتیجه، از بازی هجومی و جان دار شما لذت ببرند و خروجی شیرین و دلچسبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام




انتظار داریم تیم فوتبال مس برای کرمان سنگ تمام بگذارد

منبع: ایـسنا
? انتظار داریم تیم فوتبال مس برای کرمان سنگ تمام بگذارد