امام جمعه ریگان: مساجد به بزرگترین شبکه های قرآنی تبدیل شوند

کرمان – فت فتو – امام جمعه ریگان گفت: مساجد باید به بزرگترین شبکه های قرآنی شوند و کرسی های تلاوت، حفظ و تفسیر قرآن در مساجد رونق گیرد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های نماز جمعه شهر ریگان با اشاره به دیدار قاریان با مقام معظم رهبری افزود: جلسات […]

کرمان – فت فتو – امام جمعه ریگان گفت: مساجد باید به بزرگترین شبکه های قرآنی شوند و کرسی های تلاوت، حفظ و تفسیر قرآن در مساجد رونق گیرد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های نماز جمعه شهر ریگان با اشاره به دیدار قاریان با مقام معظم رهبری افزود: جلسات قرائت قرآن و ترویج فرهنگ قرآن باید مسجد محور باشد.

وی اظهار داشت: معظم له فرمودند قرائت قرآن یک هنر قدسی است و قاریان قرآن از برترین و والاترین هنرمندان هستند.

امام جمعه ریگان ادامه داد: باید در هر مسجد ریگان یک پایگاه قرآنی تشکیل شود.

حجت الاسلام رضازاده با اشاره به اینکه هر فعالیت قرآنی در شهرستان ریگان باید مورد حمایت قرار گیرد تصریح کرد: با راه اندازی نهضت قرآنی در شهرستان ریگان شاهد تحولات خوبی خواهیم بود. 

وی با اشاره به اینکه دشمن ترسو و زمین گیر شده است ابراز کرد: مقاومت در عمق اراضی اشغالی اسراییل ضربات سنگینی به دشمن وارد کرده است.

امام جمعه ریگان به حادثه اسف بار حریم رضوی اشاره و عنوان کرد: تکفیری ها با این اقدامات درصدد خدشه دار کردن وحدت شیعه و سنی هستند.

وی افزود: امروز وحدت بین مسلمانان نسبت به گذشته مثال زدنی است.

حجت الاسلام رضازاده گفت: مردم قدر روحانی اصیل، جهادی، فرهنگی، تبلیغی و زحمتکش را می دانند و تشییع شهید اصلانی گویای این مدعاست.

وی افزود: ما تربیت شده پیر جماران هستیم و در مکتب درس بصیرت رهبر عزیزمان بزرگ شده ایم و هر روز شعار مرگ بر اسراییل در ایران بیشتر می شود. 

امام جمعه ریگان با اشاره به محصول خرمای این شهرستان تصریح کرد: دست دلالان باید از فروش محصول خرمای ریگان که صادراتی است کوتاه شود.

وی با اشاره به اینکه محصول خرما در بدترین و سخت ترین شرایط تولید می شود، خواستار حمایت کشاورزان شد.

وی خواستار نظارت بر بازار و اقلام غذایی و کیفیت نان در شهرستان ریگان شد.




امام جمعه ریگان: مساجد به بزرگترین شبکه های قرآنی تبدیل شوند

منبع: ایرنـا
? امام جمعه ریگان: مساجد به بزرگترین شبکه های قرآنی تبدیل شوند