الهامی: از مردم رفسنجان عذرخواهی می‌کنم/ محکوم به بردن پرسپولیس هستیم

سرمربی مس رفسنجان از مردم رفسنجان عذرخواهی کرد. به گزارش نذیر کرمان، مس رفسنجان و پرسپولیس فردا (دوشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: قبل از شروع صحبت‌هایم می‌خواهم سوءتفاهمی که در جلسه نشست قبلی به وجود آمد را […]

سرمربی مس رفسنجان از مردم رفسنجان عذرخواهی کرد.

به گزارش نذیر کرمان، مس رفسنجان و پرسپولیس فردا (دوشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.

سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: قبل از شروع صحبت‌هایم می‌خواهم سوءتفاهمی که در جلسه نشست قبلی به وجود آمد را برطرف کنم. شما خودتان دیدید که هیچوقت بی‌ادبی و توهینی به مردم رفسنجان نکردم و نمی‌کنم. اگر سوءتفاهمی پیش آمده، من ساکت الهامی را می‌شناسید که شجاعت عذرخواهی را دارم. همه مردم رفسنجان برای من عزیزند و می‌دانم در چه روزهای سختی کنار ما بودید. جملاتی که به کار بردم، منظور مردم رفسنجان نبود و خودتان می‌دانید که منظورم چه کسانی بودند. اگر سوءتفاهمی بود، معذرت می‌خواهم.

او افزود: می‌خواهم به تیم خوب پرسپولیس خوش‌آمد بگویم. آنها در بهترین فرم خودشان قرار دارند و ما هم با توجه به شرایطمان به دنبال خوشحال‌کردن دل هوادارانمان هستیم. با احترام به تیم پرسپولیس مجبوریم که دل هوادارانمان را شاد کنیم و بازی باکیفیتی را به نمایش بگذاریم. پرسپولیس کادر فنی مجرب و فنی‌ای دارد ولی شرایط ما به شکلی است که محکوم به بردیم. هر چند از نظر فوتبال عقب نیستیم اما از نظر امتیازی عقب هستیم.

سرمربی مس رفسنجان در واکنش به خطاب کردن یکی از خبرنگاران در جلسه قبلی نشست خبری به عنوان شتیل‌بگیر گفت: همه شما برای من عزیز هستید. خواهش می‌کنم که اگر برای بازی فردا سوال دارید، از من بپرسید تا برای بازی فردا شرایط خوبی داشته باشیم. اگر آن عزیز ناراحت شده از او معذرتخواهی می‌کنم. من نظرم این است که سوال او درست نبوده اما شاید من هم تند جواب دادم.

ادامه دارد…




الهامی: از مردم رفسنجان عذرخواهی می‌کنم/ محکوم به بردن پرسپولیس هستیم

منبع: ایـسنا
? الهامی: از مردم رفسنجان عذرخواهی می‌کنم/ محکوم به بردن پرسپولیس هستیم