الحاق ۸۵ هکتار به زمین‌های شهری شهربابک برای ساخت مسکن

شهربابک – فرماندار شهربابک گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۸۵ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های مسکن در شهرستان به زمین‌های شهری شهربابک الحاق شده است. به گزارش فت فتو، قاسم شمسی بعدازظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و مسکن شهربابک با اشاره به قیمت بالای زمین در این شهرستان، گفت: بحث ساخت مسکن […]

شهربابک – فرماندار شهربابک گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۸۵ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های مسکن در شهرستان به زمین‌های شهری شهربابک الحاق شده است.

به گزارش فت فتو، قاسم شمسی بعدازظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و مسکن شهربابک با اشاره به قیمت بالای زمین در این شهرستان، گفت: بحث ساخت مسکن در قالب طرح‌های ملی جزو ضروریات شهربابک است.

وی بیان داشت: در طرح ملی مسکن، حدود ۲ هزار نفر متقاضی واگذاری زمین در شهرستان ثبت نام کردند که از بین واجدان شرایط و با توجه به کمبود زمین، به ۴۰۰ نفر زمین رایگان برای ساخت مسکن واگذار شد.

شمسی با اشاره به اینکه شهربابک جزو سه شهرستان برتر استان کرمان در استقبال مردمی از اجرای طرح ملی مسکن شناخته شده است، افزود: برای رفع کمبود زمین با پی پیگیری‌های انجام شده ۸۵ هکتار زمین به زمین‌های شهری شهربابک به منظور اجرای طرح‌های مسکن الحاق شده است.

فرماندار شهربابک با بیان اینکه پروسه واگذاری زمین در حال انجام است، از مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان خواستار تسریع در انجام این مرحله شد.

کد خبر ۵۳۰۸۶۱۹




الحاق ۸۵ هکتار به زمین‌های شهری شهربابک برای ساخت مسکن

منبع:مــهر
? الحاق ۸۵ هکتار به زمین‌های شهری شهربابک برای ساخت مسکن