افتتاح کشتارگاه نیمه صنعتی اندوهجرد

کشتارگاه نیمه صنعتی اندوهجرد هم‌زمان با عید سعید قربان افتتاح شد‌. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ کشتارگاه نیمه صنعتی اندوهجرد هم‌زمان با عید سعید قربان افتتاح شد. هادی ربانی شهردار اندوهجرد در گفتگو با نذیر کرمان گفت: کشتارگاه نیمه صنعتی اندوهجرد به دلیل اهمیت بهداشت غذایی و اینکه می‌بینیم در جامعه هزینه گوشت بالا […]

کشتارگاه نیمه صنعتی اندوهجرد هم‌زمان با عید سعید قربان افتتاح شد‌.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ کشتارگاه نیمه صنعتی اندوهجرد هم‌زمان با عید سعید قربان افتتاح شد.

هادی ربانی شهردار اندوهجرد در گفتگو با نذیر کرمان گفت: کشتارگاه نیمه صنعتی اندوهجرد به دلیل اهمیت بهداشت غذایی و اینکه می‌بینیم در جامعه هزینه گوشت بالا رفته افتتاح شد تا مردم گوشت سالم و خوبی را از قصابی‌ها و عرضه‌کنندگان گوشت در سطح شهر تهیه کنند.

وی افزود: با افتتاح کشتارگاه نیمه صنعتی اندوهجرد قصابی‌های سطح شهر در اندوهجرد بایستی در هفته دو روز تحت نظر دامپزشک که در کشتارگاه مستقر می‌شود و تمام دام‌ها را معاینه می‌کند و بعد از کشتار معاینه صورت می‌گیرد گوشت تهیه نمایند و قطعا در بهداشت غذایی مردم تاثیر به‌سزایی را خواهد داشت.

ربانی ادامه داد: هر گوشتی که از این به بعد عرضه می‌شود مردم مطمئن باشند که از کشتارگاه بیرون آمده و مهر داشته باشد و اگر گوشتی از کشتارگاه بیرون نیامده باشد و مهر نداشته باشد این قابل عرضه به مردم از طرف قصابی‌ها نیست.

امیرطاهری امام جمعه اندوهجرد نیز  ضمن تشکر از شورای شهر و شهردار اندوهجرد توصیه کرد: کسانی که کار عرضه گوشت به مردم را انجام می‌دهند خصوصا قصاب‌ها، حال که این کشتارگاهی که تابحال نبوده، دارد افتتاح می‌شود طبق قوانین دامپزشکی و برنامه‌هایی که اعلام می‌شود و دامپزشک حضور دارد؛ طبق نظر دامپزشک گوشت سالم و بدون عیبی را تحویل مردم دهند.

انتهای خبر/کارگرزاده




افتتاح کشتارگاه نیمه صنعتی اندوهجرد

منبع:آرمـان
? افتتاح کشتارگاه نیمه صنعتی اندوهجرد