افتتاح پروژه‌های عمرانی امید را در دل مردم رودبار جنوب زنده کرد

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر افتتاح چندین طرح عمرانی در شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان موجب جوانه زدن بارقه امید در دل مردم این منطقه شد. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “نذیر کرمان“؛ ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این سال‌ها دشمنان قسم خورده نظام از هیچ تلاشی برای […]

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر افتتاح چندین طرح عمرانی در شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان موجب جوانه زدن بارقه امید در دل مردم این منطقه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “نذیر کرمان“؛ ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این سال‌ها دشمنان قسم خورده نظام از هیچ تلاشی برای نابودی این انقلاب کوتاهی نکردند.

استکبار در جنگ ترکیبی خود نقشه‌اش این بود تا با برجسته‌سازی کاستی‌ها و مشکلات یأس و ناامیدی را در دل جامعه ما تزریق کند، اما دولتمردان ایران اسلامی، با وجود داشتن فرزندانی غیور و وطن‌پرست که آستین همت را برای رفع تک تک مشکلات بالا زدند روز به روز به قله‌های تعالی نزدیک‌تر می‌شود.

شهرستان رودبار جنوب در بین این شهرها سهم بسزایی دارد، شهری که مولد انقلاب است و به برکت انقلاب اسلامی از قطار پیشرفت‌ها عقب نمانده و در عرصه‌های مختلف از جمله کشاورزی، توسعه راه‌ها، گازرسانی، برق و… توسعه یافته است.

در همین راستا و در ایام‌الله دهه مبارک فجر چندین طرح مختلف در شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پنج طرح عمرانی در شهرستان جازموریان

محمد‌جعفر جهانگیری فرماندار شهرستان جازموریان در تشریح این خبر به خبرنگار رودبار ما گفت: این طرح‌ها شامل ، ۱۰۰واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، ۳۵ ترانس و افت ولتاژ برق، ۱۰۰ متر مربع بلوار و آسفالت خیابان فرمانداری و همچنین پروژه آبخیزداری سنگی ملاتی با حجم ۷۶ هزار متر مربع در شهرستان افتتاح شد.

وی ادامه داد: کلنگ جاده چاه حسن به جازموریان به طول ۱۵ کیلومتر نیز به زمین زده شد.

پارک شهرداری رودبار جنوب به بهره‌برداری رسید

علی پرورش فرماندار شهرستان رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما گفت: در چهارمین روز از دهه فجر دو پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها شامل پارک شهرداری رودبار باز زیر بنای۱۰ هزارمتربع و ۷ کیلومتر از باند دوم رودبارجنوب به پل بهادر آباد به بهره‌برداری رسید.

فرماندار رودبار جنوب تصریح کرد: در ادامه کلنگ ۴ کیلومتر از فاز چهارم باند دوم پل بهادر آباد به رودبار نیز بر زمین زده شد.

به گزارش رودبار ما، افتتاح این طرح‌ها تنها گوشه‌ای از تلاش فرزندان نظام برای عمران و آبادانی این منطقه است که این پیشرفت‌‌ها نشان می‌دهد، جهاد خدمت ادامه دارد.

همان گونه که امید به آینده نظام، از عناصر مهمی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند و تبیین این دستاوردهای مثبت می‌تواند بذر امید را در دل محرومان جنوب کرمان شکوفا و دشمن را بیش از پیش ناامید کند.

منبع: رودبار ما

انتهای خبر/پورحیدر




افتتاح پروژه‌های عمرانی امید را در دل مردم رودبار جنوب زنده کرد

منبع:آرمـان
? افتتاح پروژه‌های عمرانی امید را در دل مردم رودبار جنوب زنده کرد