افتتاح طرح «کاربینی میدانی برنامه ملی دادرس» در کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر رضا فلاح، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: کاربینی میدانی برنامه ملی دادرس با حضور مدیرکل بحران استانداری، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، عضو هیئت مدیره جمعیت هلال‌احمر استان، رئیس اداره آموزش پرورش ناحیه۱، دانش […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر رضا فلاح، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: کاربینی میدانی برنامه ملی دادرس با حضور مدیرکل بحران استانداری، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، عضو هیئت مدیره جمعیت هلال‌احمر استان، رئیس اداره آموزش پرورش ناحیه۱، دانش آموزان و مسئولان مدرسه پسرانه سماء امروز اول تیرماه در مرکز کشوری تخصصی امداد و نجات هلال‌احمر استان افتتاح شد.

وی با اشاره به آماده‌سازی جامعه در برابر مخاطرات و اهمیت کاهش آثار آسیب‌های ناشی از سوانح و حوادث در چرخه مدیریت بحران افزود: آموزش، تربیت و آگاه سازی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان حائز اهمیت است.

فلاح خاطرنشان کرد: عینی سازی و ارائه اطلاعات از طریق بصری و کسب تجربه در فضای شبیه سازی شده در فراگیری بیشتر و تعمیق داشته‌های تئوری بسیار مهم به شمار می‌رود. بر همین اساس طرح کاربینی میدانی برنامه ملی دادرس در قالب چهارمین دوره طرح ماه نشان با مشارکت سازمان جوانان هلال‌احمر و امداد و نجات اجرا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان تصریح کرد: افزایش ایمنی و کاهش خطر پذیری مدرسه یکی از اهداف این طرح است و دانش‌آموزان تحت پوشش دادرس اعضای تیم امداد و ایمنی در مدارس هستند.

فلاح با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه برای اقشار مختف جامعه افزود: جمعیت هلال‌احمر استان کرمان آمادگی کامل جهت ارائه آموزه‌های امدادی برای انجمن اولیای مربیان، معلمان و همه دانش‌آموزان دارد.

انتهای پیام




افتتاح طرح «کاربینی میدانی برنامه ملی دادرس» در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? افتتاح طرح «کاربینی میدانی برنامه ملی دادرس» در کرمان