افتتاح دو واحد آموزشی در فهرج

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، دو واحد آموزشی در فهرج افتتاح شد. به گزارش سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ عصر امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به همراه امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان محلی، دو آموزشگاه در […]

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، دو واحد آموزشی در فهرج افتتاح شد.

به گزارش سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ عصر امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به همراه امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان محلی، دو آموزشگاه در فهرج به بهره‌برداری رسید.

رضا رکن‌آبادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج گفت: آموزشگاه ۶ کلاسه حضرت رقیه (س) اسدآباد انگوری با زیربنای ۵۵۰ متر مربع و محوطه هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید و برای ساخت این آموزشگاه ۶۵ میلیارد ریال هزینه شده که ۱۰ میلیارد ریال آن از سوی خیران مدرسه‌ساز تامین شده است.

وی افزود: همچنین مدرسه ۶ کلاسه شهدای هفت تیر فهرج نیز با زیربنای ۵۵۰ متر مربع و محوطه ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث و برای ساخت آن ۶۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۱۰ میلیارد ریال آن از سوی خیران تامین شده است.

همچنین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، کلنگ ساخت یک آموزشگاه سه کلاسه در روستای هاشم آباد بخش مرکزی فهرج نیز به زمین زده شد.

بنا بر اعلام مدیر آموزش و پرورش فهرج، این آموزشگاه با زیربنای ۲۳۶ متر مربع احداث می‌شود که برای ساخت آن ۴۰ میلیار ریال اعتبار از سوی اداره کل نوسازی و ۶ میلیارد ریال از سوی خیران هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/عباسزاده




افتتاح دو واحد آموزشی در فهرج

منبع:آرمـان
? افتتاح دو واحد آموزشی در فهرج