اعلام تقویم مسابقات فوتبال کرمان/تاکنون هیچ تیمی از استان حتی در لیگ سوم نمانده است

نذیر کرمان/کرمان رئیس کمیته مسابقات فوتبال استان کرمان گفت: سال‌هاست قهرمان استان به کشور می‌رود و کمتر از چهار ماه برمی‌گردد و هیچ تیمی نداشتیم که حداقل در لیگ سوم بماند و این اتفاق جالبی نیست و این نشات گرفته از این است که باشگاه های ما باشگاه نیستند و ساختار و برنامه و تدبیری […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کمیته مسابقات فوتبال استان کرمان گفت: سال‌هاست قهرمان استان به کشور می‌رود و کمتر از چهار ماه برمی‌گردد و هیچ تیمی نداشتیم که حداقل در لیگ سوم بماند و این اتفاق جالبی نیست و این نشات گرفته از این است که باشگاه های ما باشگاه نیستند و ساختار و برنامه و تدبیری در این زمینه ندارند.

احد سلطانی شامگاه چهارم تیرماه در نشست رئیس هیئت فوتبال استان با روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها و کمیته های استان اظهار کرد: سال گذشته مسابقات زیادی در استان برگزار شد و قهرمان ها مشخص شدند.

او از برنامه های سال جاری سخن به میان آورد و تصریح کرد: مسابقات فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در هشت رده سنی باید برگزار شود.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال استان کرمان بیان کرد: قرعه کشی رده سنی نونهالان در هفتم تیرماه انجام خواهد شد و ۱۷ تیرماه مسابقات آنها آغاز می شود. در سال گذشته شهرداری نجف شهر قهرمان شد.

او ادامه داد: شروع مسابقات نوجوانان نیز از ۲۳ تیرماه است و در سال گذشته مس رفسنجان قهرمان استان شد و نماینده استان در کشور خواهد بود.

سلطانی بیان کرد: هیئت‌های شهرستان ها تا ۱۰ تیرماه باید اسامی در رده سنی زیر ۱۸ سال را به ما اعلام کنند و ۱۴ تیرماه قرعه کشی و از ۲۰ مردادماه مسابقات آغاز می‌شوند. در سال گذشته تیم زارچوئیه زرند قهرمان شد و نماینده استان در این مسابقات خواهد بود.

او افزود: در رده سنی جوانان زیر ۲۰ سال دو دوره مسابقه داریم که کارهای لیگ برتر سال گذشته را انجام دادیم و امسال اولین لیگ برتر جوانان زیر ۲۰ سال برگزار می‌شود اما قبل از آن مسابقات مناطق برگزار خواهد شد و قهرمان این مسابقات مجوز حضور در لیگ برتر سال آینده استان را کسب می‌کنند. در سال گذشته گل گهر سیرجان قهرمان مسابقات جوانان شد و سهمیه حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال استان کرمان عنوان کرد: هشت تیم به مسابقات لیگ برتر جوانان امسال راه یافتند و ۱۶ تیرماه قرعه کشی و ۳۰ تیرماه مسابقات برگزار می شود.

او از اعلام اسامی مسابقات امید در ۳۱ مردادماه و قرعه کشی آن در هشت شهریورماه خبر داد و گفت: مسابقات امید استان از هفتم مهرماه آغاز می شود. در سال گذشته گل گهر سیرجان قهرمان مسابقات امید استان شد.

سلطانی تصریح کرد: ۱۰ مهرماه زمان اعلام اسامی مسابقات مناطق استان است و در ۱۶ مهرماه قرعه کشی انجام می شود و در ۱۹ آبان ماه این مسابقات همراه با نیم فصل لیگ برتر آغاز می شود. امید مس کرمان سال گذشته قهرمان این مسابقات شد.

او بیان کرد: لیگ برتر با شرکت ۱۰ تیم آغاز خواهد شد که هشت مردادماه قرعه کشی و ۱۰ شهریور مسابقات آغاز می شود.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال استان کرمان عنوان کرد: سال هاست قهرمان استان به کشور می‌رود و کمتر از چهارماه برمی‌گردد و هیچ تیمی نداشتیم که حداقل در لیگ سوم بماند و این اتفاق جالبی نیست و این نشات گرفته از این است که باشگاه‌های ما باشگاه نیستند و ساختار و برنامه و تدبیری در این زمینه ندارند لذا یک ممیزی با همکاری هیئت فوتبال آماده کردیم.

او با تاکید برآنکه ورزشگاه‌ها باید استاندارد باشد، خطاب به روسای شهرستان‌ها گفت: آینده نگر باشید و در رده پایه کار کنید و تیم تشکیل دهید.

سلطانی اظهار کرد: در سال گذشته تیم در وسط راه به دلیل نداشتن تمکن مالی بازی را رها کرد لذا باید از قبل حامی تیم‌ها را مشخص کنید.

او فعال شدن فوتبال در شهرستان ها را الزامی دانست و بیان کرد: تیم فوتبال در همه رده‌های سنی در شهرستان‌ها باید تشکیل شود.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال استان کرمان از فوتبال بانوان سخن به میان آورد و اظهار کرد: هیئت های فوتبال در حوزه بانوان کوتاهی می‌کنند و برخی شهرستان ها تیم فوتبال بانوان ندارند. بانوان باید وارد ورزش و فوتبال شوند و بدانید که افراد مستعدی در شهرستان‌ها وجود دارد که نیاز به شناسایی و پرورش استعدادهای آنهاست.

او در پایان تصریح کرد: در تیرماه کلاس دانش افزایی با حضور اعضای سازمان لیگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام




اعلام تقویم مسابقات فوتبال کرمان/تاکنون هیچ تیمی از استان حتی در لیگ سوم نمانده است

منبع: ایـسنا
? اعلام تقویم مسابقات فوتبال کرمان/تاکنون هیچ تیمی از استان حتی در لیگ سوم نمانده است