اعلام آمادگی سپاه کرمان برای میزبانی کنگره شهدای دانش‌آموز

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از آنجا که کرمان به‌عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام است، بنابراین آمادگی داریم میزبانی کنگره شهدای دانش‌آموزی کشور را بر عهده بگیریم. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه در شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از آنجا که کرمان به‌عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام است، بنابراین آمادگی داریم میزبانی کنگره شهدای دانش‌آموزی کشور را بر عهده بگیریم.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه در شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و روزهایی را پشت سر گذاشتیم که مورد سوءاستفاده دشمن بود و دشمن هم مجدد با شکست مواجه شد، همان‌طور که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شکست خورده است.

وی بیان داشت: امروز صحنه جنگ جابه‌جا شده و از دفاع سخت به سمت تسخیر ذهن‌ها رفته است و دشمنان به این دل بسته‌اند که اگر جایی در اذهان یک نسل و قشر تسلط پیدا کنیم، می‌توانیم، آنها را شکست دهیم و این درست است و بحث عملیات روانی در دنیا حرف اول را می‌زند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: دوستان و عزیزان ما در آموزش و پرورش، مراکز آموزشی و تربیتی و دانشگاه قلب میدان در جنگ نرم هستند و ما به آنها کمک می‌کنیم، همان‌طور که آنها در جنگ سخت که ما وسط میدان بودیم به ما کمک کردند و با رشادت‌های خودشان آن دفاع هشت‌ساله را به‌ پیروزی رساندند.

نظری ابراز داشت: دشمن در همه صحنه‌ها از تحریم و تجزیه و حتی عملیات روانی شکست خورده است و دیدید که برای شهادت امام رضا (ع) فراخوانی دادند، اما مردم ما به‌صورت میلیونی به سمت مشهد مقدس رفتند و هیچ پاسخی از طرف مردم به آنها داده نشد.

وی اضافه کرد: دشمنان همچنین فضاسازی زیادی داشتند، اما الحمدالله این کار شناختی و ترکیبی هم به‌ شکست رسید، اما دشمن عقب ننشسته و نمی‌نشیند، زیرا یک معادله ساده دارد و آن اینکه حیات دشمن به ممات ماست و آنها به دنبال ممات ما هستند تا استثمار کنند و زندگی خودشان را با بهره‌جویی از سایر کشورها ادامه دهند.

نظری با اشاره به اینکه ایران برای همه دنیا الگو شده است، تصریح کرد: غفلتی که در این سال‌ها صورت گرفته و بحث چهره‌به‌چهره با دانش‌آموزان را به‌ویژه در دوره کرونا نداشتیم، اما می‌توانیم این را جبران کنیم و با کار جهادی تبیینی و الگویی برگردانیم و بعضی از شبهه‌ها و تردیدها را پاسخ دهیم.

وی ابراز داشت: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و یادواره شهدای دانش‌آموز در ۳۶ هزار مدرسه کشور و یادواره شهدای شهرستانی و استانی باید برگزار شود تا زمینه برگزاری کنگره شهدای دانش‌آموز کشوری را فراهم کنیم و با کمک بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان کار را انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: از آنجا که کرمان به‌عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام است، بنابراین آمادگی داریم میزبانی کنگره شهدای دانش‌آموزی کشور را بر عهده بگیریم.

نظری ادامه داد: برنامه‌های تبیینی در سال برای دانش‌آموزان در راستای رفع شبهه و سوؤالات انجام شود و در سپاه و حوزه‌های علمیه آمادگی داریم با برنامه‌های درس آمادگی دفاعی یا جلسات به سوؤالات دانش‌آموزان پاسخ دهیم.

وی ابراز داشت: در کرمان نسبت به سایر استان‌ها مناطقی را داریم که برای نشان دادن پیشرفت نظام در صنایع و معادن کم‌نظیر است و دانشجویان و دانش‌آموزان می‌توانند در این مراکز حضور پیدا کنند و ناوگان ترابری سپاه هم کمک می‌دهد.

نظری همچنین از برنامه‌ریزی برای بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان کرمانی برای بازدید از پایگاه‌های هوافضای سپاه و نیروی دریایی سپاه در خارج از استان خبر داد.

وی اظهار داشت: کاروان راهیان نور با توجه به گرمای هوا از آذر ماه برای مناطق جنوب کشور و از مهرماه برای مناطق غربی کشور برگزار می‌شود تا بچه‌ها با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا شوند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





اعلام آمادگی سپاه کرمان برای میزبانی کنگره شهدای دانش‌آموز

منبع: فــارس
? اعلام آمادگی سپاه کرمان برای میزبانی کنگره شهدای دانش‌آموز