اعتماد به وزیرپیشنهادی ورزش شرایط فعلی را بهبود می‌بخشد

کرمان – فت فتو – عضو مجمع تشکل های مردم‌نهاد جوانان گفت: انتخاب سیدحمید سجادی به‌عنوان وزیری پیشنهادی ورزش و جوانان که از جنس ورزش هستند نشان از دغدغه‌ها و نگرانی‌های خیرخواهانه برای این وزارت‌خانه دارد و می‌تواند شرایط فعلی این حوزه کشور را ارتقا دهد. رامین عبدلی روز چهارشنبه در گفت و گو با […]

کرمان – فت فتو – عضو مجمع تشکل های مردم‌نهاد جوانان گفت: انتخاب سیدحمید سجادی به‌عنوان وزیری پیشنهادی ورزش و جوانان که از جنس ورزش هستند نشان از دغدغه‌ها و نگرانی‌های خیرخواهانه برای این وزارت‌خانه دارد و می‌تواند شرایط فعلی این حوزه کشور را ارتقا دهد.

رامین عبدلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: جوانان و ورزشکاران حتی در تیم‌های ملی به علت فشارهای خارجی طی سال‌های گذشته با مشکلات اجتماعی و اقتصادی درگیر بوده‌اند که دولت برای رفع تمامی این مشکلات ابتدا بایستی فردی از این جنس را معرفی می‌کرد که با تمامی چالش‌ها آشنایی و نقاط قوت و ضعف را درک کند.

وی اظهارداشت: نمایندگان مجلس نیز می‌توانند با انتخاب وزیری شایسته زمینه ارتقای حوزه جوانان و ورزش کشور را فراهم آورند. 

مدیر سامانه ملی امید زندگی گفت: برخی سوءمدیریت‌ها، ‌تبعیض و دخالت‌ها شکاف هایی به حوزه ورزش و جوانان کشور تحمیل کرده که با وجود آغاز فعالیت دشوار این وزارتخانه، اعتماد به وزیر پیشنهادی بخشی از این چالش ها را رفع می کند یا کاهش می‌دهد.

وی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان همچنین بایستی وضعیت فعلی کشور را که بخشی از آن ناشی از شرایط اجتماعی و سیاست‌زدگی‌هاست بهبود بخشد که معتقدم وزیر پیشنهادی در این مسیر هم می‌تواند موفق باشد.

عبدلی با بیان اینکه پرورش جوانان مومن انقلابی تراز گام دوم انقلاب در برنامه های سجادی قرار دارد اضافه کرد: توجه به جوانان، محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت ها از جمله خانه های جوان بخشی از خواسته‌های جوانان برای فرد انتخابی در سمت وزارت ورزش و جوانان است.

پیگیری جوانان در حمایت از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

مدیر سامانه ملی امید زندگی که سال گذشته بامدیریت یک سازمان مردم‌نهاد در کرمان طراحی و توسط وزیر ورزش رونمایی شد و در زمینه های اجتماعی از جمله مشاوره تخصصی خانواده و ازدواج فعالیت دارد با اشاره به پیگیری اهالی ورزش و جوانان برای حمایت از وزیر پیشنهادی ورزش گفت: تاکنون وزیران این حوزه بیشتر سیاسی بوده اند که از نقاط ضعف این وزارتخانه به شمار می رفته است.

وی ادامه داد: همچنین سجادی در دوره دولت نهم و دهم معاون وزیر ورزش و جوانان بوده لذا تجربه مدیریت اجرایی مناسبی نیز برای گرفتن رای اعتماد دارد.

سید حمید سجادی هزاوه متولد سال ۱۳۴۸ در تهران و دانش‌آموخته دکترای تخصصی مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی است.

سجادی موفق ترین دونده استقامتی تاریخ کشور محسوب می‌شود که در دوران فعالیت خود رکورد بیشتر رشته‌های دوهای نیمه‌ استقامت و استقامت کشور ایران را در اختیار داشت.  

از این میان رکوردهای ایران در ۳۰۰۰ متر با مانع، ۵۰۰۰ متر و ۱۰۰۰۰ متر و دوهای داخل سالن ۱۵۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر همچنان به نام حمید سجادی ثبت شده است. رشته تخصصی حمید سجادی ۳۰۰۰ متر با مانع بود. وی در این رشته یک بار مدال طلای قهرمانی آسیا (۱۹۹۱ کوالالامپور)، چهار بار مدال برنز قهرمانی آسیا و یک مدال نقره در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک را کسب کرد.

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان دارای درجه دکترا در رشته برنامه‌ریزی در تربیت بدنی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاون امور ورزشی سازمان تربیت بدنی و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در دولت دهم، عضویت در هیأت رئیسه و هیأت‌های مختلف فدراسیون دو و میدانی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش، عضو شورای عالی سیاستگذاری ورزش سیما، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد و نایب رئیس کمیته تربیت بدنی بین دول یونسکو از جمله مهمترین مسئولیت‌های اجرایی و مدیریتی وی در حوزه ورزش است.




اعتماد به وزیرپیشنهادی ورزش شرایط فعلی را بهبود می‌بخشد

منبع:ایرنـا
? اعتماد به وزیرپیشنهادی ورزش شرایط فعلی را بهبود می‌بخشد