استقلال – سپاهان؛ جدال زخم خورده‌ها در سوز سرما/ دو نمایش متفاوت

استقلال که تنها شکست این فصل خود را برابر سپاهان متحمل شده است در شرایطی از این تیم اصفهانی پذیرایی می کند که زردهای ایران از لیگ قهرمانان حذف شده اند و هر دو تیم «زخم» خورده هستند. به گزارش نذیر کرمان، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه با برگزاری ۳ دیدار در […]

استقلال که تنها شکست این فصل خود را برابر سپاهان متحمل شده است در شرایطی از این تیم اصفهانی پذیرایی می کند که زردهای ایران از لیگ قهرمانان حذف شده اند و هر دو تیم «زخم» خورده هستند.

به گزارش نذیر کرمان، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه با برگزاری ۳ دیدار در حالی برگزار خواهد شد که دیدار استقلال و سپاهان مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته هجدهم خواهد بود. این در حالی است که سپاهان اولین دیدار خود در نیم فصل دوم را انجام خواهد داد. شاگردان مورایس با دو شکست مقابل الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتند تا با شرایط نا مناسب پا در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم بگذارند.

گل گهر سیرجان – نساجی مازندران

تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیم فصل دوم لیگ را با یک تساوی و یک برد آغاز کرده و اکنون با ۲۷ امتیاز در رده ششم جدول لیگ ایستاده است. شاگردان اوزونیدیس در این دیدار میزبان نساجی مازندرانی خواهند بود که در روزهای اخیر حواشی زیادی داشته است. سیرجانی‌ها در این دیدار به دنبال پیروزی هستند تا از جمع مدعیان بالای جدول جدا نشوند. در صورت شکست سیرجانی‌ها در این دیدار کار آنها در جدول گره خواهد خورد.

در مقابل تیم فوتبال نساجی مازندران که حواشی کم نداشته است بعد از هفته هفدهم دست به تغییرات زد. مدیران این تیم با دو شکست در نیم فصل دوم لیگ برتر آلکاراز مربی اسپانیایی تیم را برکنار کردند و ساکت الهامی که خاطر خوبی با مازندرانی‌ها دارد را جانشین او کرد. ساکت الهامی در حال حاضر نساجی را با ۱۱ امتیاز و در رده پانزدهم جدول تحویل گرفته است تا نقش ناجی به این تیم برگردد. هرچند ساکت گفته عصای جادویی برای بهبود وضعیت تیم ندارد، اما حمایت هواداران از او نشان می‌دهد می‌تواند در نیم فصل دوم این تیم را رستگار کند.

از نکات قابل توجه دیدار دو تیم این است که رقابت گل گهر و نساجی هیچ وقت با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است. تا کنونی ۳ برد سهم گل گهر و ۲ برد سهم نساجی است که در بازی رفت گل گهر یک بر صفر مقابل نماینده مازندران به پیروزی رسید. نساجی با ۲۶ گل خورده بعد از نفت آبادان دومین خط دفاعی ضعیف لیگ را دارد و باید دید الهامی چه تأثیری مثبتی در تیم ایجاد می‌کند. نساجی در صورت برد شانس صعود تا رده سیزدهم جدول لیگ را دارد که می‌تواند این تیم را از لبه پرتگاه سقوط دور کند.

فولاد خوزستان – ملوان بندر انزلی

فولاد هفته گذشته با احمد ال نعمه اولین برد نیم فصل خود را در دربی خوزستان مقابل نفت آبادان به دست آورد تا با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول بایستد. البته همچنان با ۸ گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را دارد.

ملوان انزلی هم هفته گذشته استقلال صدرنشین را در خانه متوقف کرد تا با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ قرار بگیرد و بالاتر از مدعیانی چون تراکتور تبریز قرار بگیرد تارتار نتایج درخشانی با ملوان گرفته ولی فولاد هنوز سرمربی دائم ندارد و هر روز یک‌گزینه در رسانه‌ها مطرح می‌شود از گل محمدی تا مهدی رحمتی اما فعلاً آل نعمه سکان هدایت را در دست دارد.

در بازی رفت فولاد با علیرضا منصوریان یکی از سنگین‌ترین باخت‌ها را متحمل شد و ۴ بر صفر باخت ولی فردا بعید است این نتیجه تکرار شود. فولاد می‌خواهد از رده دوازدهم جدا شود و فاصله اش را با قعر جدول بیشتر کند. ملوان هم می‌خواهد روی پله چهارم بماند ملوان ۱۴ هفته است شکست نخورده است.

استقلال - سپاهان؛ جدال زخم خورده‌ها در سوز سرما/ دو نمایش متفاوت

استقلال تهران – سپاهان اصفهان

استقلال صدرنشین لیگ برتر تیمی جنگنده و سختکوش است. تیمی که فوتبال را با برنامه و هوشمندانه بازی می‌کند. استقلال می‌خواهد همچنان تیم اول ایران بماند و می‌داند مقابل حریفی پرستاره بازی سختی دارد، تیمی که با ۵ بازیکن بیشترین ملی پوش لیگ برتر را دارد ولی در ۵ بازی اخیرش ۵ باخت متوالی داشته است.

زرد پوشان اصفهانی سه بازی آخرشان در نیم فصل اول را باختند و دو باخت رفت و برگشت هم مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در کارنامه خود ثبت کردند و حالا به دنبال قطع نوار ناکامی هستند.

تنها شکست استقلال در این فصل را سپاهان رقم زده است و شاگردان نکونام با شرایطی متفاوت این بار به دنبال انتقام از زرد پوشان اصفهانی هستند. استقلال در صورت پیروزی مقابل سپاهان مسیر قهرمانی خود را هموار خواهد کرد و از رقبای خود پیشی خواهد گرفت اما سپاهان نمی‌خواهد در این نبرد ۶ امتیازی بازنده باشد.

زرد پوشان اصفهانی با ۳۳ گل زده و استقلال با ۲۵ گل زده بهترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارند. بنابراین همه انتظار بازی زیبا و پرگل را از هر دو تیم را دارند. شاگردان مورایس هم در صورت برد ۳۴ امتیازی می‌شود و با دو بازی کمتر در تعقیب آبی‌های پایتخت خواهد بود.

برنامه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۸ اسفند:

* گل‌گهر سیرجان – نساجی مازندران / ساعت ۱۴:۳۰ – ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

* استقلال – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان / ساعت ۱۷:۱۵ – ورزشگاه آزادی تهران

* فولاد خوزستان – ملوان / ساعت ۱۶ – ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

چهارشنبه ۹ اسفند:

* تراکتور تبریز – استقلال خوزستان / ساعت ۱۴:۳۰ – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

* شمس‌آذر قزوین – مس رفسنجان / ساعت ۱۵- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

* آلومینیوم اراک – هوادار تهران / ساعت ۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

* ذوب‌آهن اصفهان – پرسپولیس / ساعت ۱۷:۱۵ – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

* پیکان تهران – صنعت نفت آبادان / ساعت ۱۵- ورزشگاه پاس قوامین

کد خبر ۶۰۳۸۲۶۲




استقلال – سپاهان؛ جدال زخم خورده‌ها در سوز سرما/ دو نمایش متفاوت

منبع: مــهر
? استقلال – سپاهان؛ جدال زخم خورده‌ها در سوز سرما/ دو نمایش متفاوت