استقرار واحد‌های صنعتی رده ۶ و ۷ در شهرک صنعتی جدید

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان از راه اندازی و استقرار واحد‌های صنعتی و معدنی با رده ۶ و ۷ در شهرک صنعتی جدید خبر داد. علی یعقوبی پور سرپرست فرمانداری سیرجان بهمراه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی شهرستان، مدیران ادارات امور آب، برق، جهاد کشاورزی، محیط زیست و اداره گاز از سه مکان پیشنهادی برای احداث […]

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان از راه اندازی و استقرار واحد‌های صنعتی و معدنی با رده ۶ و ۷ در شهرک صنعتی جدید خبر داد.

علی یعقوبی پور سرپرست فرمانداری سیرجان بهمراه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی شهرستان، مدیران ادارات امور آب، برق، جهاد کشاورزی، محیط زیست و اداره گاز از سه مکان پیشنهادی برای احداث شهرک صنعتی جدید بازدید و در نهایت مکانی در منطقه روستای چاه دراز که از زیرساخت‌های لازم همچون راهسازی، آب، برق، گاز و دیگر امکانات برای احداث شهرک صنعتی برخوردار بود تایید و جانمایی شد.

او در این بازدید با اشاره به اهمیت استقرار صنایع بر اساس نقشه راه و انتقال واحد‌های آلاینده به این شهرک گفت: به دنبال آن هستیم زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحد‌های صنعتی و معدنی در شهرک صنعتی جدید هر چه زودتر فراهم شود و واحد‌های صنعتی به تفکیک نوع فعالیت و رشته صنعت به لحاظ میزان آلایندگی زیست‌محیطی مستقر شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان هدف از اجرای این طرح را رعایت اصول زیست محیطی، ساماندهی واحد‌های صنعتی و معدنی دانست و گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی موجود با توجه ظرفیت‌های معدنی شهرستان با رعایت الگو‌های زیست محیطی باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد و با توجه به ظرفیت‌ها و نیروی انسانی کارآمد و مناسب در شهرستان سیرجان باید به صورت ویژه از آن‌ها حمایت کرد.

فت فتو کرمان کرمان




استقرار واحد‌های صنعتی رده ۶ و ۷ در شهرک صنعتی جدید

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? استقرار واحد‌های صنعتی رده ۶ و ۷ در شهرک صنعتی جدید