استاندار کرمان: تعطیلی ‌مدارس آسیب بدی به کشور زد/ والدین ‌نگرانی ‌بابت بازگشایی ‌نداشته باشند

گروه استان‌ها – استاندار کرمان با اشاره به اینکه عدم بازگشایی مدارس آسیب بدی به کشور زد و هر چه سریع‌تر باید این کار انجام می‌شد گفت: از والدین می‌خواهیم نگرانی از بابت بازگشایی مدارس نداشته باشند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت […]

گروه استان‌ها – استاندار کرمان با اشاره به اینکه عدم بازگشایی مدارس آسیب بدی به کشور زد و هر چه سریع‌تر باید این کار انجام می‌شد گفت: از والدین می‌خواهیم نگرانی از بابت بازگشایی مدارس نداشته باشند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان با بیان اینکه در بازدیدی که از تعدادی از مدارس کرمان داشتیم شور و شوق دانش آموزان از بازگشایی مدارس خوب بود اظهار داشت: مهمترین موضوع ما آموزش حضوری دانش آموزان است و خوشبختانه خانواده‌ها نیز پذیرفتند.

وی با اشاره به اینکه عدم بازگشایی مدارس آسیب بدی به کشور زد و هر چه سریع‌تر باید این کار انجام می‌شد گفت: واکسیناسیون کرونا را باید جدی گرفت و واکسیناسیون دانش‌آموزان و زیر ۱۲ ساله‌ها باید انجام شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه تاثیر واکسیناسیون کرونا را به معنای واقعی در سطح جامعه دیدیم افزود: گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز بیانگر این مهم است.

وی با اشاره به اینکه از والدین می‌خواهیم نگرانی از بابت بازگشایی مدارس نداشته باشند و مشکلاتی هم که وجود دارد از جمله سرویس مدارس در حال برطرف کردن است ادامه داد: دانشگاه‌ها هم با مشکلات کمبود خوابگاه دانشجویی روبه‌رو هستند.

تعداد بیماران کرونایی استان کرمان افزایش یافت
استاندار کرمان: تداوم آموزش غیرحضوری در کشور آسیب بزرگی به دنبال دارد
سرانه فضای آموزشی شهر کرمان بسیار پایین است

زینی‌وند با بیان اینکه سیاست کشور بر بازگشایی قطعی دانشگاه‌ها و مدارس است و ما نمی‌توانیم در استان کرمان به‌گونه دیگر تصمیم‌گیری کنیم افزود: باید تدبیری اندیشیده شود که مشکلات دانشجویان در حوزه خوابگاه برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه در دوران شیوع کرونا، کشور تجارب گرانبهایی به دست آورده است و امروز می‌توانیم از این ظرفیت بهتر و بیشتر استفاده کنیم و نباید این ساختارها را از دست داد گفت: فرمانداران تمام تلاش خود را بکنند تا دغدغه و نگرانی والدین بر حضوری برگزار شدن کلاس‌های درس کاهش پیدا کند و از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده شود.

انتهای پیام/۵۱۱/ن/ش




استاندار کرمان: تعطیلی ‌مدارس آسیب بدی به کشور زد/ والدین ‌نگرانی ‌بابت بازگشایی ‌نداشته باشند

منبع: تسنــیم
? استاندار کرمان: تعطیلی ‌مدارس آسیب بدی به کشور زد/ والدین ‌نگرانی ‌بابت بازگشایی ‌نداشته باشند