از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم

منصور پورمیرزایی، ورزشکار کرمانی، پس از کسب مدال نقره پاراوزنه‌برداری توکیو گفت: «این نخستین مدال نقره من بود که در آخرین مسابقه ورزشی‌ام به دست آمد. من از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم. قرار بود سال گذشته خداحافظی کنم اما مرگ دوست عزیزم سیامند این کار را به تاخیر انداخت». به گزارش فت فتو؛ منصور پورمیرزایی […]

منصور پورمیرزایی، ورزشکار کرمانی، پس از کسب مدال نقره پاراوزنه‌برداری توکیو گفت: «این نخستین مدال نقره من بود که در آخرین مسابقه ورزشی‌ام به دست آمد. من از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم. قرار بود سال گذشته خداحافظی کنم اما مرگ دوست عزیزم سیامند این کار را به تاخیر انداخت».

به گزارش فت فتو؛ منصور پورمیرزایی اظهار کرد: «برای طلای سیامند آمده بودم اما نتوانستم از پس این مسئولیت برآیم، این آخرین مسابقه زندگی قهرمانیم بود».

او که موفق شد مدال نقره پاراوزنه‌برداری در بازی‌های پاراالمپیک توکیو را از آن خود کند، افزود: «آنچه انتظار مردم بود و در ذهن  داشتم محقق نشد، من قرار بود مدال طلای سیامند را کسب کنم اما متاسفانه در این زمینه موفق نبودم».

پورمیرزایی ادامه داد: «افتخارات و نام سیامند تکرار نشدنی است و این برای من در یک سال گذشته به یک بار روانی تبدیل شده بود. بسیار تلاش کردم که خود را از زیر این فشار خارج کنم، متاسفانه نتوانستم آن‌گونه که مردم انتظار دارند وزنه بزنم و این موجب ناراحتی من است».

منصور پورمیرزایی روز دوشنبه، با مهار وزنه ۲۴۱ کیلوگرم در دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم به مدال نقره پاراوزنه‌برداری بازی‌های پارالمپیک توکیو رسید.

 




از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم

منبع:بــرنا
?
از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم