از جشنواره ملی شهید سلیمانی حمایت می‌کنیم

فت فتو/کرمان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در زمینه جشنواره ملی یا بین‌المللی شهید سلیمانی همه جوره در خدمت هستیم. سید محمد هاشمی امروز ۱۸ خردادماه در آیین تکریم و معرفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان بیان کرد: آقای علیزاده دوره ای پر زحمت و کم چالش […]

فت فتو/کرمان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در زمینه جشنواره ملی یا بین‌المللی شهید سلیمانی همه جوره در خدمت هستیم.

سید محمد هاشمی امروز ۱۸ خردادماه در آیین تکریم و معرفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان بیان کرد: آقای علیزاده دوره ای پر زحمت و کم چالش را در کرمان طی کردند و ما ممنون ایشان هستیم.
وی افزود: بخش قابل توجهی از جا به جایی ها به دلیل ایجاد تنفس و انگیزه جدید است و این جا به جایی نیز به این دلیل است و ضعفی در کار نبود.
هاشمی عنوان کرد: آقای روحی سوابق خوبی در مجموعه فرهنگی دارند. گفت: ظرفیت خوبی امروز در کشور به جهت نگاه و رویکرد دولت ایجاد شده است؛ استاندار این استان نیز از مدیران پرسابقه در عرصه ارشاد هستند و دغدغه های این حوزه را درک می کنند.
وی ادامه داد: از طرفی ظرفیت های اقتصادی و نمایندگان این استان و مهم تر از همه ظرفیت های انسانی این استان نیز در عرصه بین المللی وجود دارند. 
هاشمی در رابطه با جشنواره ملی شهید سلیمانی توضیح داد: وزیر محترم فرهنگ گفتند که ما همه جوره در این زمینه در خدمت هستیم و آقای روحی زحمت بکشند دبیری را آغاز کنند.
وی خطاب روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان گفت: سرمایه ای مانند سرمایه انسانی برای فرهنگ و هنر نیست؛ همین سرود اخیر “سلام فرمانده” بعید می دانم اگر به کسی می گفتی که چنین اتفاقی قرار است بیفتد باور می کرد و دیدیم که این اتفاق با حضور مردم رقم خورد.
هاشمی تأکید کرد: چیزی که برای ما می ماند این است که بتوانیم سرمایه های انسانی را کشف کنیم و به خروجی برسانیم.
انتهای پیام




از جشنواره ملی شهید سلیمانی حمایت می‌کنیم

منبع: ایـسنا
? از جشنواره ملی شهید سلیمانی حمایت می‌کنیم