از بهره برداری ۱۱ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی تا سهم ناچیز جنوب کرمان از فضاهای ورزشی

فت فتو/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در هفته تربیت بدنی امسال ۱۱ پروژه ورزشی در استان افتتاح شد. “میثم پاریزی” امروز سوم آبان ماه در جلسه شورای ورزش استان کرمان اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۲۰ پروژه ورزشی در استان کرمان بهره برداری و ۲۰۸ هزار متر به سرانه ورزشی […]

فت فتو/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در هفته تربیت بدنی امسال ۱۱ پروژه ورزشی در استان افتتاح شد.

“میثم پاریزی” امروز سوم آبان ماه در جلسه شورای ورزش استان کرمان اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۲۰ پروژه ورزشی در استان کرمان بهره برداری و ۲۰۸ هزار متر به سرانه ورزشی استان اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۹۲ میلیارد تومان اعتبار دولتی ساخت این پروژه های ورزشی بوده و بخشی به صورت مشارکتی هزینه شده، افزود: از کل پروژه های بهره براری شده، ۱۸ هزار متر سرانه فضای ورزشی سرپوشیده، ۱۰ چمن مصنوعی بزرگ، یک باب زورخانه، ۹۸ زمین چمن مینی فوتبال و … بوده است.

پاریزی بیان کرد: در بخش برگزاری جشنواره، همایش و … در حوزه بانوان سال گذشته ۷۶۵ برنامه و از ابتدای امسال ۳۹۶ برنامه در استان کرمان برگزار شده و در حوزه جوانان نیز جلسات مختلفی داشته ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: در هفته تربیت بدنی امسال نیز ۱۱ پروژه ورزشی در استان افتتاح شد و در حوزه معاونت فرهنگی سه طرح ملی از جمله افتتاح شبکه ملی آسیب های اجتماعی که دبیرخانه در کرمان است و راه اندازی سامانه ملی “امید زندگی” (مشاوره آنلاین) را در استان راه اندازی کرده ایم.

به گزارش فت فتو، در این جلسه تعدادی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان کرمان به بیان مشکلات و نظراتشان پرداختند که از جمله آن می توان به سهم پایین جنوب استان در فضاهای ورزشی و همچنین ورزش قهرمانی اشاره کرد.

انتهای پیام




از بهره برداری ۱۱ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی تا سهم ناچیز جنوب کرمان از فضاهای ورزشی

منبع:ایـسنا
? از بهره برداری ۱۱ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی تا سهم ناچیز جنوب کرمان از فضاهای ورزشی