از آمادگی مراکز درمانی جنوب کرمان برای حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری تا راه‌اندازی سه کمپ ۱۱۵

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از راه‌اندازی سه کمپ ۱۱۵ نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در جنوب کرمان خبر داد که آماده ارائه خدمات خواهند بود.  دکتر علی اصغر خیرخواه در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به اهداف طرح جامع سلامت نوروزی و تاکید بر نظارت جدی […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از راه‌اندازی سه کمپ ۱۱۵ نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در جنوب کرمان خبر داد که آماده ارائه خدمات خواهند بود. 

دکتر علی اصغر خیرخواه در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به اهداف طرح جامع سلامت نوروزی و تاکید بر نظارت جدی بر مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بیان کرد: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و عید نوروز، کارشناسان بهداشت محیط با اجرای برنامه سلامت نوروزی متشکل از ۳۴ تیم نظارت جدی بر مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی در جنوب کرمان خواهند داشت.

وی همچنین از آمادگی کامل مراکز بهداشتی و درمانی در ایام نوروز خبر داد و افزود: همه بخش‌های بیمارستانی و مراکز سلامت در ایام نوروز برای ارائه خدمات فعال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه چهارشنبه ‌سوری یک مراسم باستانی و جشن و شادی لازمه زندگی است، گفت: به عموم مردم به ویژه جوانان توصیه داریم از رفتارهای مخاطره ‌آمیز که سلامتی آنها و دیگران را به خطر می‌اندازد، پرهیز کنند تا حاصل یک هیجان زودگذر یک عمر پشیمانی نباشد. 

خیرخواه با بیان اینکه سه کمپ اورژانس ۱۱۵ در شهرهای جیرفت، عنبرآباد و کهنوج برای ارائه خدمات مطلوب راه‌اندازی می‌شود که از ۲۴ اسفندماه جاری تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: با توجه به نیاز منطقه مجوز تاسیس رشته فوریت‌های پزشکی در کهنوج اخذ شده که در نخستین ورودی این رشته ۲۰ دانشجو مشغول به تحصیل خواهند شد.

انتهای پیام




از آمادگی مراکز درمانی جنوب کرمان برای حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری تا راه‌اندازی سه کمپ ۱۱۵

منبع: ایـسنا
? از آمادگی مراکز درمانی جنوب کرمان برای حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری تا راه‌اندازی سه کمپ ۱۱۵