جنبش‌ دانشجویان آمریکا و اروپا ثمره خون شهدای غزه

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب گفت: اقدام دانشجویان کشورهای اروپایی و آمریکایی، ثمره خون شهدا غزه است. حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به جنبش‌های دانشجویان اروپایی در حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین و ابراز انزجار نسبت‌به اقدامات دمنشانه رژیم غاصب […]



امام جمعه شهرستان رودبار جنوب گفت: اقدام دانشجویان کشورهای اروپایی و آمریکایی، ثمره خون شهدا غزه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به جنبش‌های دانشجویان اروپایی در حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین و ابراز انزجار نسبت‌به اقدامات دمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: عملیات طوفان‌الأقصی ضربه مهلک و محکمی از لحاظ عملیاتی و اطلاعاتی به رژیم کودک‌کُش صهیونیستی وارد کرد و پس از آن شاهد اقدامات وحشیانه این رژیم در نوار غزه بودیم، به‌گونه‌ای که این سرزمین را به زمین سوخته تبدیل کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب ادامه داد: علی‌رغم اینکه مجامع بین‌المللی باید نسبت‌به اقدامات رژیم صهیونیستی واکنش نشان می‌دادند و از ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین دفاع و حمایت می‌کردند؛ اما متأسفانه هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نشد.

وی بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به‌دنبال آزادی اسیران خود و نابودی حماس بود و به‌ هیچ‌یک از خواسته‌های خود دست نیافت و به‌دنبال جنایاتی که رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی انجام داد، کشورهای مختلف و به‌ویژه کشورهای غربی به‌صورت گسترده جنبش‌هایی را برگزار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین افشارمنش ابراز کرد: برگزاری جنبش‌های دانشجویی نشان می‌دهد، آزادی بیانی که آمریکایی‌ها و اروپایی ابراز می‌کردند، زیر سوال رفته و چهره واقعی آمریکایی‌ها که همواره دم از آزادی بیان و حقوق بشر می‌زنند، عیان شده است.

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب تصریح کرد: علی‌رغم تهدیدات و بازداشت دانشجویان، اما آمریکایی‌ها مجبور به مذاکره با دانشجویان و عقب‌نشینی شده‌اند و این رویکرد می‌تواند در سایر کشورهای غربی و دانشگاه‌ها به یک نهضت تبدیل شود و به‌نوعی وجدان‌های بشریت با جنبش‌های دانشجویی بیدار شده است.

وی عنوان کرد: دانشجویان کشورهای غربی به این مهم رسیده‌اند که دفاع از مظلوم، امری بسیار مهم است و این اقدام دانشجویان کشورهای اروپایی و آمریکایی، ثمره خون شهدا غزه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین افشارمنش با اشاره به ارسال دو نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: این دو نامه قطعاً در جنبش‌های دانشجویی تأثیر داشته و دفاع از مظلوم می‌تواند به جنبش سراسری تبدیل شود.

انتهای خبر/م


جنبش‌ دانشجویان آمریکا و اروپا ثمره خون شهدای غزه

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? جنبش‌ دانشجویان آمریکا و اروپا ثمره خون شهدای غزه