ارائه خدمات کشتارگاه دام زرند درروز عیدقربان

شهردار زرند گفت: کشتارگاه دام درروز عیدقربان آماده ارائه خدمات به شهروندان است.  ضیاءالدینی از باز بودن کشتارگاه دام شهرداری در روز عید قربان خبرداد وگفت: باتوجه به شرایط کرونادرشهرستان و جهت جلوگیری از اشاعه بیماری‌های مشترک بین انسان ودام، کشتارگاه دام شهرداری در روز عید قربان باز است. او می‌گوید: هرگونه کشتار خارج از […]

شهردار زرند گفت: کشتارگاه دام درروز عیدقربان آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

 ضیاءالدینی از باز بودن کشتارگاه دام شهرداری در روز عید قربان خبرداد وگفت: باتوجه به شرایط کرونادرشهرستان و جهت جلوگیری از اشاعه بیماری‌های مشترک بین انسان ودام، کشتارگاه دام شهرداری در روز عید قربان باز است.

او می‌گوید: هرگونه کشتار خارج از محدوده کشتارگاه براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تهدید علیه بهداشتی عمومی محسوب می‌شود که با توجه به حضور ناظران بهداشتی در کشتارگاه شهروندان می‌توانند قبل از استفاده از گوشت قربانی خود، از سلامت آن اطمینان حاصل کنند.

به گفته ضیا الدینی کشتارگاه دام شهرداری در این روز به صورت رایگان به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد تا این شهروندان بتوانند با خیال راحت از از قربانی خود استفاده کنند.

او از شهروندتان خواست در صورت مشاهده هرگونه کشتار خارج از کشتارگاه مراتب را به شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و یا ۳۳۴۲۲۷۷۵ مرکز پیام شهرداری در میان بگذارند.

فت فتو کرمان کرمان




ارائه خدمات کشتارگاه دام زرند درروز عیدقربان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ارائه خدمات کشتارگاه دام زرند درروز عیدقربان